2011. június 9., csütörtök

My wishlist from H&M and other stores

Mint már Facebookon írtam, nemsokára egy kisebb nyári bevásárlást szeretnék tartani, főleg a H&M-re koncentrálva, újabban nagyon megszerettem ezt a boltot.
A fürdőruhára nem lesz gondom, azt már a Glamour-napokon elintéztem. Viszont hiányzik pár cucc, konkrétan sima ujjatlan felsők, amiket egyszerűen csak felkapsz egy rövidnadrághoz/szoknyához, vagy valami extrábbal kombinálod. Azonkívül egy overallt szeretnék, még soha nem próbáltam, nem is volt, de most a H&M honlapján nézegettem, és megtetszett pár darab. Meg telitalpú szandál sem jönne rosszul, mert rájöttem, hogy mégis tetszik... De lássuk is a listát!

Az első helyen a basic topok állnak. Sajnálom, hogy tönkrement a Jeans Club, mert ugyan nem volt a legjobb minőségű, de aránylag nem volt rossz, olcsón lehetett egyszerű darabokat venni. Más alternatívák után kutatva, a Zarából, H&M-ből, New Yorkerből válogatva szeretnék egy fehéret, egy feketét, púderszínűt, kéket... Még nem tudom, ezt akkor és ott fogom eldönteni.

A második az overall. Többfélét is nézegettem, a feketét az osztrák honlapon találtam. Nagyon tetszik mindkét fajta, csak utóbbiból nem tudom, a szürkét vagy a kéket válasszam-e. Szerintem a kék lesz, nyáribb.=) Ezek az overallok nagyon praktikusak így nyárra, csak felkapod, hozzá egy szandált, sarut vagy valamit, variálhatod a kiegészítőket, ezáltal estére és nappalra is viselheted.


Napszemüveg. A wayfarer stílusú napszemüvegek idén még mindig divatban vannak, de ezt a virágos darabot már mutattam is nektek. Remélem találok itt Győrben!

És a telitalpú szandál. Most nem ragaszkodom annyira a minőséghez, mint szoktam a cipők esetében, egy egyszerű vászonszandál is tökéletes egy nyárra. Épp ezért nem is szánok rá olyan sok pénzt. Világos színűt, esetleg virágosat szeretnék, magas talppal. És ez az, amihez nem találtam képet. Valószínűleg az összes boltot végig fogom járni, ahol csak telitalpú kapható!=)

Ennyi lenne, és amit biztosan venni fogok, az az overall!
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. a mangoba az árkádba leárazás van.. elég nagy. és tök jó overallok vannak, meg telitalpú.. majd hnap úgyis beszámolok neked a suliban : D

    VálaszTörlés
  2. Apolka, nézd meg a Lilében a cipőket (Baross út, Patio mellett!), eszméletlen jó lábbelik vannak! Én kb mindegyikből elfogadnék egyet-egyet...

    VálaszTörlés
  3. dalma: köszönöm itt is az infót, megyek is holnap!=)
    Névtelen: igen, ott én is nézegetem mindig a cipőket, de még nem vettem. Most talán alaposabban is körülnézek.

    VálaszTörlés