2011. június 25., szombat

FOTD - Pink

A mai szettem nagyon egyszerű volt, outfit posztban látni is fogjátok, ezért úgy gondoltam, egy élénkebb smink jól fel fogja dobni. Moziba mentem egyébként a legjobb barátnőmmel, a Másnaposok 2-t néztük, az első nekem jobban tetszett, de nem volt rossz, egyszer megnézhető.


A sminket az Essence You Rock! palettájával készítettem, a rózsaszínt, a bézst és a sötétbarnát felhasználva. A mozgó szemhéjra vittem fel a rózsaszínt, a mélyítővonalba pedig a sötétbarnát. Egybesatíroztam a két színt, majd a szemöldök alá felvittem a bézst, és eldolgoztam vele a barna széleit. A szempillák tövébe húztam egy vonalat a paletta fekete szemceruzájával, spiráloztam és kész! Kontúrozás után krémpirosítót tettem fel, a számra a vadonatúj Avon rúzsom került, gyönyörű élénk pink árnyalat került

Amiket használtam:
Arc:
Max Factor Xperience alapozó
She korrektor
Rimmel Stay Matte púder
Manhattan bronzosító (kontúr)
Max Factor Miracle Touch krémpirosító - 09 Soft Murano
Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence You Rock! paletta
Maybelline The Falsies Volum'Express szempillaspirál
Ajkak:
Avon színmegújító ajakrúzs - Instant Moccha

A végére egy mosolygós kép, ami végre sikerült! Szökőévente egyszer sikerül olyan képet csinálni magamról, és ezen szerintem egész jól nézek ki.=)

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése