2011. június 3., péntek

Essence Sun Club paletta TESZT

Ezt a kis palettát a múlt havi bloggerina találkozón kaptam. Azért is örültem neki, mert mostanában egyre jobban kezdek megbarátkozni a természetes színekkel, tavasszal jók is voltak ezek az árnyalatok. Két színkombinációban kapható, ez a 02 Long Beach naturális színeket tartalmaz, a másik, aminek nem tudom a nevét, vibrálóbbakat. Azt is mindenképp be fogom szerezni. Kezdjük is a tesztelést!


A csomagolás jól záródó, pici, utazásnál ez jól jön. A pan-ek, amikben a színek vannak, pont megfelelő méretűek. Egyébként még soha nem használtam el szemhéjpúdert, még úgy sem, hogy szinte minden nap azt a bizonyos színt kentem fel (konkrétan az Essence Disco Divára gondolok, ami egy éve megvan, de csak a fele hiányzik).


Jár hozzá egy ecsetes applikátor, ami szerintem nem túl jó, jobb szeretem hozzá a rendes ecseteimet használni.


8 db színt tartalmaz a paletta. Ezek közül egy matt, a sötétbarna, van egy selyemfényű barack, a többi mind csillámos. A többi alatt óaranyat, krémaranyat, feketés-szürkés sötétzöldet, sötét és világos szürkéslilát és lilásszürkét értek. Tartósságra nem tudok mit írni, mert nem próbáltam ki az alap nélküli viselést.

Összességében meg vagyok elégedve vele, ezek a színek szinte minden szemszínhez illenek, ráadásul az ár is kedvező, 800 vagy 900 Ft. Ha szereted ezeket az árnyalatokat, mindenképp szerezd be ezt. Amennyiben megveszem a másik palettát, azt is tesztelem majd nektek!;)
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. I love these colours!! Cool blog, I follow you! Kisses

    VálaszTörlés
  2. Thank you for the following! I like this colours too.=)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is tök jó, tényleg mindenhez passzolnak ezek a színek. Valahogy ezek a Sun Club paletták egytől egyig mind jók.:)

    VálaszTörlés
  4. A másikra nagyon kíváncsi leszek, ha legközelebb járok Müllerben, megveszem, legutóbb nem tudom, miért nem tettem.=)

    VálaszTörlés