2011. június 25., szombat

Essence Sun Club paletta TESZT volume 2

Mozi előtt beugrottunk a Rossmannba, ahol megvettem a másik Sun Club palettát is. Már egy ideje nézegettem a honlapon, milyen szép, de most tudtam csak megvenni. Jellemző, a belvárosi Rossmannban, ami a legelérhetőbb nekem, nincs két Essence állvány. A plázában viszont van!

Az előző után nagy reményeket fűztem ehhez is, és nem csalódtam! A paletta neve 01 South Beach, a kiszerelés pont olyan, mint az előzőé: jól záródó műanyag doboz, kis ecset mellékelve, 8 db gyönyörű nyárias szín. Nem nyílik ki csak úgy, emiatt is nagyon jó utazópaletta.

A színvilág hasonló, mint az előzőnek, meleg tónusú színekről van szó.Tartalmaz egy élénk türkizkéket, egy sötét és egy világos türkizzöldet, egy barackot, egy mustársárgát, egy krémes aranyszínt, egy aranycsillámos csokibarnát és egy szürkés világosbarnát. Szinte mindegyik csillámos, kivéve a mustársárgát és a barnás-szürkés árnyalat, ezek selyemfényűek. A barack és a krémarany az előző palettában is megtalálható, csak világosabb árnyalatban.

A swatchokat vékony alapozórétegre kentem fel.

Az ára 900 forint, szerintem nagyon megéri, akár ha csak az egyik, akár ha mindkettő palettát megvásároljuk. Nyaraláskor különösen praktikus, mert kis helyet foglalnak, természetes és bulis sminkeket is tudunk vele készíteni, és simán be lehet dobni őket egy táskába a príma csomagolás miatt.

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése