2011. június 1., szerda

Díjat kaptam!=)

Sziszitől kaptam meg ezt a díjat, amit nagyon-nagyon köszönök!=) A feltétele, hogy 10 dolgot meg kell osztani magadról, és öt embernek továbbadni. Ez utóbbit megszegem, mert akinek adnék, már kapott!

A 10 dolog rólam:
  1. Imádom a müzlit, pontosabban azt, amit mi csinálunk itthon. El sem tudom képzelni a reggelemet nélküle.
  2. A legjobb barátnőmet 12 éve, az oviban ismertem meg. <3
  3. Tavaly nyáron rákaptam a sorozatokra, néztem egy csomót, de mostanra csak a Szex és New York maradt meg. El szeretném kezdeni nézni viszont a Gossip Girlt, mert mindenki ajánlja!
  4. Nincs testvérem, de ha lenne, egy fiú ikertesót szeretnék.
  5. Értem az angolt, annak ellenére, hogy sosem tanultam. A nyitja, hogy sokszor, na jó, legalább egymilliószor megnéztem a Tróját angolul, meg persze a Youtube-os sminkvideók is sokat segítettek ebben.=D
  6. Szeretnék eljutni a Seychelle-szigetekre.
  7. Újabban nagyon szeretem a balettet. Volt nálunk a színházban a Queen balett, amit háromszor megnéztem, annyira tetszett! Ebben mondjuk közrejátszott az egyik táncos, egy nagyon helyes japán srác.=P
  8. A nevem görög eredetű, az Apollónia rövidítése, jelentése: Apollónnak szentelt.
  9. Szeretek énekelni, csak nem tudok!=D
  10. Nagyon szeretem a Lookbookot, olyan jó az emberek stílusa!

3 megjegyzés:

  1. milyen nyelven tanulsz?: ) én is nagy lookbook-fan vagyok amúgy, sajnos túl sok időt töltök a nézegetésével: D

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. németet a suliban, mellette pedig olaszt. de jövőre, mivel kilencedikes leszek, hivatalosan is elkezdem az angolt.=)

    VálaszTörlés
  3. hűha, a németet én is nyomtam 4 évig , de az érettségi azért jó, mert már nincs több órám: D nekem nagyon nem tetszett a nyelv, az angolt viszont szeretem nagyon: )

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés