2011. május 2., hétfő

Tag 20

Citromhabnál láttam ezt a tesztet, gondoltam, én is kitöltöm.=)

1.) Milyen zenét hallgatsz most?
Queen-Killer queen, újabban egyre többet hallgatok Queen-t



2.) Mit ettél utoljára?
almaszirmot, nagyon szeretem.=)

3.) Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Zöld.

4.) Mit nézel meg először egy ellenkező nemű emberen?
A szemeit, a kezét, az arcát és a stílusát.

5.) Kedvenc üdítőm?
Narancslé.

6.) Kedvenc alkoholos italom?
15 évesen ilyen kérdésre illik válaszolni?=P amúgy Mojito

7.) Kedvenc hónapom?
Október, mert akkor van a szülinapom, és az április.

8.) Kedvenc ételem?
Grillcsirke salátával, ananászos pizza, Margharita pizza abban a nápolyi étteremben, ahol ősszel ettem és almás palacsinta.=)

9.) Az utolsó film amit láttál?
Bármily' meglepő, de a Trója rendezői változata, ma délelőtt néztem meg a legjobb barátnőmmel, mert együtt még nem láttuk.=) Kb. századszorra látom és még mindig találok benne új rétegeket, amiket felfedezhetek, már egy komoly értekezést is tudnék írni belőle!=D

10.) Kedvenc napom az évben?
Azok a napok, amiken boldog vagyok.=)

11.) Elmersz hívni valakit randira?
Szerintem nem lenne hozzá bátorságom.=$

12.) Tél vagy nyár?
Nem tudom, mindkettőt másért szeretem.

13.) Van tetoválásod?
Nincs, és nem is tervezem.

14.) Voltál már szerelmes?
Meglepő, ha azt mondom, nem?

15.) Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Igen.

16.) Cipő méretem?
36-37.

17.) Kedvenc számom?
29.

18.) Beszélgetés téma amit utálok?
Azok a témák, amik csak rám tartoznak.

19.) Rossz tulajdonságaim?
Könnyen fel lehet bosszantani, türelmetlen vagyok.

20.) Hogy látom magam a jövőben?
Újságíróként Amerikában vagy Olaszországban, a Cosmo vagy a Vogue alkalmazásában, ahogy egy milánói vagy New York-i, esetleg Los Angeles-i kávézó teraszán interjúvolom a modell ismerősömet ismét (akivel ITT már csináltam egyet.=) ) és az egyik legjobb barátnőmet, aki színésznő szeretne lenni, és megvan hozzá a tehetsége, tehát minden esélye megvan rá, illetve más hírességeket.=) A blogot persze folytatnám. Nagyon szeretném ha ez valóra válna.=)

Remélem, tetszett!=)
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Jó új dolgokat megtudni emberekről!

    Nem találom az e-mail címed, pedig szeretnék neked írni!

    VálaszTörlés
  2. megkaptam az e-mailed, válaszoltam is rá!=)
    biztos ami biztos, innen letöröltem a címemet.

    VálaszTörlés
  3. Szia! A Max Factoros rendezvényen találkoztunk, most pedig indítottam egy nyereményjátékot. Megtennéd, hogy jelentkezel? Csak azért írok, mert van pár olyan ember, akit "feltétlenül" szeretnék a játékosok közt látni. Köszi szépen. :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszönöm a "meghívást", már ha annak lehet mondani ezt. Jelentkeztem.=) És örülök, hogy rám találtál!=)

    VálaszTörlés