2011. május 28., szombat

Sztárstílusok 1. - Blake Lively

Az újságokban nagyon szeretem a koppintsd le kedvenced szettjét-jellegű rovatokat. Jó inspirációkat adnak ahhoz, hogy a stílusikonodhoz hasonlóan öltözködj, persze a saját ízlésedet is belevéve. Ezennel egy új sorozatot indítok el, amikben sztárokat mutatok be, és hasonló ruhákat, mint amiket ők viselnek.

Nem is kezdhetnénk jobb alannyal, mint a mindig naprakész stílusú Blake Lively-vel. Blake a Gossip Girl című sorozattal robbant be a köztudatba. A sorozat amúgy is kész kifutó, ezért a közönség elkezdte figyelni a lány hétköznapi stílusát. Elegáns, divatos, nőies. Leginkább ezzel a három szóval tudnám jellemezni. Lássuk, hogyan lehet ezt megoldani! A képek forrása a Google.









Az alapdarabok nagyon fontosak, amik divattól függetlenek. Pl.: fehér blúz, kosztüm, kis fekete, mindenhez passzoló táska, blézer, stb.
Ezeken kívül főszerepet játszanak az aktuális trend darabjai. Virágminta, sort, overall, csíkok jöhetnek. Ezeket nőies cipővel kombináld, a legjobb a magas sarkú, de ha nem szereted, a balerinacipő, oxford cipő is jó. A táska minél nagyobb, pakolósabb, annál jobb, és nézzen ki minél drágábbnak!;)
A ruhák kiválasztásánál nem a szettek lemásolását vettem figyelembe, hanem a stílusát, direkt nem pont ugyanolyan darabokat választottam.H&M

H&M-nem csak farmerben, sima feketében is nagyon jóCamaieu

New Yorker
Levi's
F&F-ez alkalomba tökéletesH&M oxfordcipő

Zara

Mango - de bármilyen más ilyen jellegű cipő jó

Promod

Mango

szintén Mango

Hogy tetszett? Még nem csináltam ilyet, szóval bármi észrevételetek van, mondjátok!;)
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Úúú nekem van egy olyan New Yorker-es rucim.
    Most avattam fel csütörtökön.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a sorozat nagyon tetszik, szivesen olvasnek meg hasonlokat, en is szeretem az ilyen sztarok altal inspiralt osszeallitasokat.

    VálaszTörlés
  3. Tök jó ötlet ez a sorozat! :) Nagyon szép ruhákat válogattál.

    VálaszTörlés
  4. Viruu: hordd egészséggel!=)
    Örülök, hogy tetszik, lányok! Lesz még ilyen!;)

    VálaszTörlés