2011. május 31., kedd

OOTD - Grey and blazer

Megint egy outfit poszt, rákaptam ezekre!

A mai szettem az egyszerűen elegáns kategóriába sorolható. Reggel még hidegebb volt, és délutánra is beborult, ezért jól jött a blézer. A felső félvállas, amiket imádok. A színek nem túl nyáriasak, a color blocking trend ellenére egysíkú a farmer, fekete és szürke miatt. Ennek ellenére nekem tetszik az összhatás, ez adja a fiatalos eleganciát.


Csináltam egy portrét is, mivel ezt a napszemüveget mindenképp meg szerettem volna nektek mutatni. Az aviátorfazon idén nagyon menő, sok helyen beszerezhető. Nekem nagyon nagy szerencsém volt, ugyanis ezt a szemüveget otthon, a fiókban találtam, nagynénémé volt, mikor annyi idős lehetett kb., mint most én!=D Nagyon tetszik benne, hogy bár a lencse barna, van benne egy kis lila holografikus hatás. Pont megy az Essence Holographics kollekcióhoz, ami egyébként nemsokára a boltokba kerül.


És a bizonyos Essence körömmatrica. Érdekesség, hogy pontosan ugyanolyan mintájú, mint a blézeremnek!=) Nem olyan egyszerű vele dolgozni egyébként, mert nem hajlik könnyen, illetve nem elég szélesek sokszor, így nem fedik le a szélesebb körmöket. Ezt én is tapasztaltam sajnos. Egyébként sokféle mintavariációban kapható még.


Terveztem egy cikksorozatot, amiben a magyar designereket és high end divatot mutatnám be, de sajnos jelenleg alig van időm bármire. Minden tanárnak az évvége előtt 2 héttel jutott eszébe, hogy nincs jegyünk és le kéne zárni minket, sok tanulnivalóm van, és dolgozom valami máson is.
Ezt tehát csak a nyári szünet kezdetekor tudom megcsinálni. Remélem, nem haragszotok! =$
Bye-bye!

2 megjegyzés: