2011. május 24., kedd

Max Factor szemhéjpúderek

Most nincs olyan sok bemutatandó cucc, tömbösítve fogom csinálni, így nem lesz olyan sok tesztes poszt, és több idő, hely marad más témákra. Ma a Max Factor szemhéjpúdereiről lesz szó. Két fajtával rendelkezem, mindkettőből több színnel, le is van tesztelve mind (kivéve a krémesből a barna), így aztán őszinte véleményt tudok róluk mondani.


Max Factor Earth Spirits szemhéjpúderek
Ezek a szimpla festékek, szokásos kompaktos kiszerelés, púderes-poros állagúak. Azt sajnos nem írja, hány grammosak. Csavaros a tetejük, ami jól záródik, bár személy szerint a csatos tetőt jobban szeretem. Az első árnyalat, ami a 129-es számű Angel Eyes, világosszürke ezüst csillámos szín. Érdekesség, hogy a Max Factornak van egy körömlakkja, aminek meg Angel Nails a neve, és az is csillogó ezüst színű. =) Hétköznapra nem próbáltam, de egy klasszikus füstös szem elengedhetetlen kelléke. A második a 110 Onyx, ez feketébe hajló sötétszürke. Ez már nem annyira csillámos, de nem is matt. A hétvégén ezzel a kettővel és még egy szürkével csináltam magamnak bulis sminket, de nem volt időm lefotózni. Tartósságra nincs panasz, habár használtam alapot. Összességében nem rossz, de ha nem lenne, akkor sem érezném nagy hiányát, őszintén szólva magamtól nem vettem volna meg.



Max Factor Masterpiece krémes szemhéjfestékek
Igen. Az új kedvenceim. Hengeres kiszerelésű, 8 ml-es, szivacsos applikátorral lehet felvinni, ami a kupakban van. Ezáltal egyszerű a használata. Először féltem, hogy mivel krémes, könnyen mászik, de kellemeset csalódtam, mert extratartós, 8 órát hibátlanul kibírt. Pigmentáltak a színek nagyon, kivéve talán a rózsaszínt. Alapnak is tökéletesek. Hátrány viszont a szaga, ami borzalmas, de szerencsére csak akkor érezhető, ha nagyon közel tartod az orrodhoz, illetve, hogy felkenés után csak a teljes száradást követően szabad kinyitnod a szemed, különben meggyűrődik. Reggelente elég veszélyes művelet ez, konkrétan szurkoltam, hogy száradjon már meg, mert elalszom!=D Ettől függetlenül csak ajánlani tudom, nézzétek meg a mintát!

Mára ennyi, sok új ötletem van, és szerencsére nagyjából vége a nagyonnagy hajtásnak, mindenképp szeretnék megvalósítani párat!=) Párat? Az összeset!=D
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése