2011. május 30., hétfő

Max Factor Smooth Effect alapozó

Már elég majdnem egy hónapja használom ezt az alapozót, így aztán a véleményem is kialakult róla. Fényképeket most nem hoztam, de magát az alapozót, és a hatását több FOTD bejegyzésben is láthatjátok, például ITT és ITT.
Amit a Max Factor ír róla:
Tökéletes alap a színpompás sminkek elkészítéséhez.Kifejezetten a fiatal, problémás bőrre lett kifejlesztve a Smooth Effect alapozó, mely maximálisan elfedi a bőrhibákat, de nem tömíti el a pórusokat. A gyönyörű, vidám, színes smink, sokkal szebben mutat a makuláltan arcbőrön, ezért ezt az alapozót, kifejezetten a Max Colour Effect termékeihez ajánljuk.

A csomagolása, mint ahogy az egyik fenti linken látható, nagyon kicsi, részben átlátszó, ami megkönnyíti a színválasztást. Ugyan a kiszerelés tubusos, az állaga majdhogynem krémesnek mondható, olajmentes termék. A maximális fedés nem rizsa, tényleg nagyon jó a fedése, bár a problémásabb területeken építeni kell. Az eldolgozásra különösen ügyelni kell, a krémesebb állag miatt. A nap során észrevettem, hogy kicsit elnehezül, vagy nem is tudom, mindenesetre éreztem, hogy van rajtam alapozó, amit én nem igazán kedvelek. A másik pedig, hogy hamar kifényesedik. Ezt nem róhatjuk fel neki hibaként, hiszen nem ígér mattítást, de az én zsíros bőrömre nem a világ legtutibb alapozója.
Összességében inkább száraz vagy normál bőrre ajánlom. Az ára nagyon jó, 3000 Ft, ami teljesen megéri, ha egy jól fedő alapozót keresünk nem túl zsíros bőrre.
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése