2011. május 15., vasárnap

Max Factor Miracle Touch krémes pirosító TESZT

Újabban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a krémes pirosítók. Mikor először hallottam róluk, már akkor nagyon megtetszettek, örültem is, hogy múlt szombaton megkaptam ezt a két Max Factor krémes pirosítót. Egyébként a pirosítókat csak pár hónapja fedeztem fel magam számára, előtte csak akkor tettem fel, ha épp olyanom volt. Mára a pirosító mindennapos lépés.

Az egyik egy narancsos árnyalat a 03 Soft Copper, ami egy narancsos szín, a másik erősebb rózsaszín, a 09 Soft Murano A csomagolás semmi extra, csavaros tetejű. Elég kis méretű méretű, ezért egyszerű ujjal felvinni, habár ecsettel nem próbáltam. Pont a krémes állag miatt természetesebb a "pirulós" hatás, mint a púderes pirosítóknál. Az eldolgozás nagyon könnyű, és szerencsére nem ragyog, csak ad egy kis természetes fényt az arcnak.


A szín, amint a képen látható, nagyon élénk, de eldolgozva nem olyan kirívó, emiatt nem lesz bohócos a hatás. Nem is kell belőle egyszerre sok. Mindkettőt láthattátok már FOTD-bejegyzésben is, egész nap bírták a strapát, nem másztak el a helyükről, megőrizték intenzitásukat, talán ha egyszer kellet újra rámennem egy kicsit. Arcon így mutatnak:

Soft Murano

Soft Copper

Elégedett vagyok a termékkel, nagyon is! Mindenkinek ajánlom! Ha valaki szeretné elkerülni a kissé fénylő hatást, felvitel után egy átlátszó, vagy bármilyen púderrel menjen rá egy kicsit, így lemattítható.
Bye-bye!

1 megjegyzés:

  1. elég jó kis pirosítócskák ezek..:) majd én is írok róla, ha oda jutok, még használati próba stádiumban vannak.. :)

    VálaszTörlés