2011. május 1., vasárnap

Havi kérdőív

Ezt Lollynál láttam, és gondoltam, én is kiposztolom, mert imádom ezeket a kedvences bejegyzéseket.=)

Havi kedvenc arcápolási termék:
egy nyaraláson vásárolt, házi készítésű, teljesen bio körömvirágkrém, ami nagyon szépen gyógyította az allergiás reakciós bőrömet
Havi kedvenc testápolási termék: még mindig tarol a rózsás Alverde szappan
Havi kedvenc illat: Jimmy Choo parfüm, nagyon jó gyümölcsös-édes az illata
Havi kedvenc szemhéjpúder: a H&M 36-os palettájából a barnás-szürkés színek
Havi kedvenc szájfény/rúzs: ebből nem tudok konkrét kedvencet
Havi kedvenc szempillaspirál: Avon SuperShock
Havi kedvenc arcpirosító: furcsa, de megszerettem a NYC pirosítót, hétköznapokra tökéletes!
Havi kedvenc ecset: H&M Smokey eyes brush ecset
Havi kedvenc ruhadarab: egy Mango postástáska, suliba és szabadidőben is nagyon jól ki lehet használni
Havi kedvenc zene: ebből sincs kifejezett kedvenc
Havi kedvenc film: Trója, az osztállyal újranéztük és beleszerelmesedtem megint.=)
Havi kedvenc könyv: akárcsak Katie, én is elkezdtem újraolvasni a Twilight sagát, szóval az!=)
Havi kedvenc kaja: a legjobb barátom nagymamájának házi krémese, isteni finom!
Havi legnagyobb csalódás: az Avon holt-tengeri iszapos pakolása, kipattogtam tőle.

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Látom nem csak nekem bejövős a Jimmy Choo :D

    VálaszTörlés
  2. A H&M-es ecsetet én is imádom, kettő volt a polcokon, meg is vettem mindkettőt :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, az Avon iszapos pakolása az egyik legjobb dolog, ami valaha találkozott a bőrömmel. Bármi probléma támad, másnapra rendbe hozza. Milyen bőrtípusod van, hogy Neked ennyire nem vált be?

    VálaszTörlés
  4. Lolly: igenigen, mikor hallottam, hogy a Jimmy Choo parfümöt ad ki, az első adandó alkalommal megszagoltam és...love!=D
    Bikira: főleg a pufi ecset része miatt használom, de a ferde része is nagyon jó, szerintem szerzek még be pár H&M ecsetet
    Maya: zsíros-kombinált, ráadásul az avonos cuccokra alapból érzékeny vagyok, egyszer régebben próbáltam egy lemosót, az ugyanezt csinálta, mint az iszapos. egyedül a Naturals termékekre nem vagyok allergiás, nem tudom, mitől lehet...

    VálaszTörlés