2011. május 18., szerda

Happy birthday Style and the life!

Tavaly, egy hasonlóan verőfényes májusi napon egy tizenéves lány az ahavi Glamourt lapozgatta, amiben talált egy cikket a divat-és szépségblogokról. Elképedve olvasta a történeteket, elképzelte, milyen jó lehet a szereplőknek.
Másnap reggel megszületett a fejében az ötlet: ő is elkezd egy blogot!
Klaviatúrát ragadott, belemászott a divat témakörbe, és elkezdett írni arról, amit mindig is nagyon szeretett. Ennek ma egy éve.

Ez az én kis történetem, így született a blogom!=) Minden kezdet nehéz, elég sokáig írogattam a levegőbe, ám lassan, de biztosan rám találtak azok, akiket ez érdekel. Néha, ha épp olyanom volt, írtam pár cikket sminkekről is.

Márciusban az a megtiszteltetés ért, hogy elmehettem a Max Factor sminkvideóforgatására, illetve májusban a Primőr Kozmetikai KFT. bloggerinatalálkozójára, ahol sok más bloggerina munkásságát megismertem, illetve magukat a lányokat is, akikkel fantasztikus volt ez a két nap! Ezek következtében a blog kicsit átalakult, már nem csak divatról, hanem szépségápolásról is írok.

Mára 84 követője van a blognak. Nagyon-nagyon köszönöm Nektek, hogy olvastok, kommenteltek, remélem, még sok-sok évet leszünk együtt, a blog, Ti, és én!=)

9 megjegyzés:

  1. Reméljük, hogy még nagyon-nagyon sok blogszülinapod lesz :) Jó olvasni Téged :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és további szép, hosszú életet. :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot a blognak, Neked pedig kitartást és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  4. Christytundérke: köszönöm!<3 én is remélem, hogy még sok lesz, ahogy magamat ismerem, még 60 évesen is új kollekciókról meg sminkekről fogok írogatni!=D
    Lolly: köszi!<3
    dinamo: köszönöm!<3
    citromhab: köszönöm szépen!<3
    suzie: köszi!<3
    sayanne: köszönöm, igyekszem! ;) <3

    VálaszTörlés