2011. május 13., péntek

FOTD - You Rock!

Ma reggel úgy gondoltam, a teszt miatt, meg amúgy is, kipróbálom az Essence You rock! palettáját. Egy végtelenül egyszerű nappali sminket csináltam, ami munkába vagy iskolába tökéletes.
A paletta sötétbarnáját, liláját, bőrszínét és szemceruzáját használtam hozzá (teszt ITT).


Egészen a szemöldökcsontig vittem fel a bézst, utána a mozgó szemhéjra a lilát. A mélyítővonalba egy pufi ecsettel a sötétbarnát satíroztam, a széleket jól eldolgozva. Végül a vízvonalamat és a felső szempillák tövét kihúztam a szemceruzával, szempillaspirál, és készen is vagyunk!=)
A krémes pirosítókat egyre jobban megszerettem, jó velük dolgozni, és valamivel természetesebb a pirulós hatás, mint a púderes verziónál. Teszt ezekről is hamarosan, mivel már mindkét színt, amit kaptam, kipróbáltam!


Jézusom, ezen úgy nézek ki, mint aki menten elsírja magát...

Amiket használtam (a kép megint lemaradt, bocsi!=( ):
Arc:
Max Factor Smooth Effect alapozó
Avon folyékony korrektor
Avon Color Trend kőpúder
Max Factor Miracle Touch krémes pirosító 09 Soft Murano

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence You Rock! paletta - lila, sötétbarna, bézs
Essence You Rock! szemceruza
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

Ajkak:
Max Factor Max Effect Gloss Cube szájfény 04 Antique Rose

Bye-bye!

2 megjegyzés: