2011. május 9., hétfő

FOTD - Orange

Úgy döntöttem, amikor csak időm engedi (és koránkelő révén általában engedi =D), reggelente lefotózom a sminkemet, így "akció közben" is láthatjátok a tesztelésre kapott termékeket. Ezeket pedig darabonkét, a tesztes bejegyzésekben fogom bemutatni.


A mai sminkem egy igen vidám, tavaszi smink, főleg a narancs dominál benne, ezt egészítettem ki sárgával és feketével. Úgy szeretem a NYC-nek ezt a duóját!=) A pirosító szintén narancsos, krémes Max Factor Miracle Touch, erről lesz teszt hamarosan, eddig tetszik, ugyanis ma próbáltam ki először, és két színt kaptam, a másik még nincs felavatva. A szájfény új kedvenc barackos árnyalat, ami szintén a nyárt idézi.

Amiket használtam:
Arc:
Max Factor Smooth Effect alapozó - Natural 50 teszt nemsokára!
Avon folyékony korrektor - Light
Rimmel Stay Matte púder, már amennyi még van benne!=D - 003 Peach Glow
Manhattan Natural Bronzing Powder
Max Factor Miracle Touch pirosító - 03 Soft Cooper erről is lesz teszt!

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
NYC duo szemhéjpúder - 810B Upper Zest Side
Avon Glimmerstick fekete szemceruza - Blackest Black
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

Ajak:

NYC Liquid Lipshine - 575 Brighton Beach Peach

Remélem, tetszett!=) (A fotókon a fejem nem a legnormálisabb, de a lényeg látszik!=D)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. De fura, én tuti a szempillák tövéhez a narancsot tettem volna és kívülre a citromot, de ez a verzió is tiszta jó, nagyon jól áll:)))

    VálaszTörlés
  2. Nina: köszönöm!<3
    Csillu: örülök, hogy tetszik!=) Először én is azt a verziót próbáltam ki, de ez jobban tetszett.

    VálaszTörlés