2011. május 11., szerda

FOTD - Inspired by Maggie

A mai sminkemet akkor szoktam elkészíteni, ha valami egyszerűre, natúrabbra vágyom. Az alapötlet Maggie-től van, mégpedig ebből a bejegyzéséből. Nagyon megtetszett a zöld és a barna kombinációja, de féltem, hogy jól fog-e állni ez a fajta natúrság. Félelmem szerencsére nem igazolódott be, sokan dicsérik, és néha jó az élénk színek helyett a földszínekhez nyúlni. Mivel ma elég rohanós napom volt, tornacipő-farmer-póló kombót vettem fel, amihez tökéletes ez az egyszerűbb smink.
A sminket az Essence Sun Club palettájával készítettem, amit most próbáltam ki először, és tetszik! Tesztet minél előbb próbálok írni róla, sok mindenről szeretnék, de a ruha-vonalat sem akarom hanyagolni. Ötletekből nincs hiány!=)


Amiket használtam:
Arc:
Astor Mattitude HD alapozó
Avon folyékony korrektor
Rimmel Stay Matte púder, amit ezzel a sminkkel el is használtam, ezért a képen nincs is rajta
Max Factor Miracle Touch krémes pirosító 03 Soft Cooper

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence Sun Club paletta 02 Long Beach - teszt nemsokára!
Max Factor Kohl Pencil 070 Olive
Avon SuperShock szempillaspirál

Ajkak:
Max Factor Vibrant Curve Effect szájfény 14 Majeste

Bye-bye!

2 megjegyzés: