2011. május 15., vasárnap

Face of Thursday - Olive Green

Ezt a posztot tüntette el a blogspot a pénteki karbantartáskor, és máig nem került vissza... Úgyhogy felteszem újra. Szerencsére emlékszem, miket használtam, egyedül az alapozóban nem vagyok biztos. Aznap barnás-zöldes színeket viseltem, a kiegészítőim zöldek voltak, így a sminkemben is a zöld színek domináltak.


Nagyon megszerettem a krémes szemhéjfestékeket, mert egyszerű velük dolgozni, élénk a színük és nagyon tartósak. Egyedül csak a száradási időt kell megvárni, különben, ha e letelte előtt nyitjuk ki a szemünket, könnyen beül a kis ráncokba. A mozgó szemhéjra került az olívazöld, a külső szemzugba sötétzöldet tettem, a mélyítővonalba pedig egy barnászöld színt satíroztam.
Amiket használtam:
Arc:
Max Factor Xperience alapozó 50 Beige Linen (ha jól emlékszem)
Avon folyékony korrektor

Avon Color Trend púder
Manhattan Natural bronzing powder bronzosító

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Max Factor Masterpiece krémes szemhéjfesték Golden Green
H&M 36-os palettából sötétzöld és zöldesbarna
Max Factor Xperience szempillaspirál

Ajkak:
Max Facor Xperience ajakbalzsam 05 Purple Orchid

És a kérdés, amit az eredeti posztban is feltettem: Egyenként vagy csoportosítva szeretnétek a termékteszteket? Vagy csak az érdekesebbekről írjak külön, a többiről tömbösítve, kisebb terjedelmű véleménnyel?
Bye-bye!=)

3 megjegyzés:

  1. úgy tetszik a hajad:) imádom <3

    VálaszTörlés
  2. Az érdekesebbekről külön, a többiről csoportosítva. :)

    VálaszTörlés
  3. Thündérke: köszönöm!=)
    Névtelen: én is így terveztem!=)

    VálaszTörlés