2011. május 2., hétfő

Avon tesztek

A legutóbbi Avon katalógusból egy parfümre, egy négyes palettára és egy rúzsra esett a választásom. Ezek még április közepén megérkeztek. Azért nem írtam még róluk, mert szerettem volna kipróbálni őket "élesben", viselve is, és a rúzst csak szombaton volt alkalmam használni.

Kezdjük a parfümmel. A neve Scentini, azon belül pedig Citrus Chill. A leírás szerint mandarint, golgotavirágot és pézsmát tartalmaz. A gyümölcsös-virágos, friss jellege miatt igazi nyári parfüm, többek között ezért is esett erre a választásom. Különlegessége, hogy úgy működik, mint a kétfázisú szemfestéklemosó. Amint a képen látható, olajos textúrában vannak jelen az illatanyagok, ezáltal össze kell rázni használat előtt, hogy a parfümöt használni tudjuk. Ez volt a másik szempont mellette, kíváncsi voltam, milyen lehet. Hátrány, hogy annyira nem tartós illat, néhány óra múlva el is illant rólam.
A kiszerelése 30 ml, és bevezető áron, 1290 Ft-ért jutottam hozzá.


Újabban nagyon szeretem a kék árnyalatokat a szememen. Furcsa, mert mindenhol azt lehet olvasni, a zöld szemhez nem illik a kék, nálam ez fordítva van: éppen hogy kiemeli! A Textured tear nevű palettát rendeltem meg, ami egy fényes bőrszínt, egy matt világoskéket, egy irizáló, gyönyörű középkéket és egy csillogó, szürkés színt tartalmaz. Van benne tükör, illetve egy egész jó applikátor is, ami a napközbeni javításokkor jöhet jól. Könnyen felvihető, egész tartós színek, szokásos Avon minőség. A színeket vékony alapozórétegre kentem fel. Nappali és esti sminkekhez is jó, én az utóbbit mutatom meg nektek, színházba készítettem. Ez, azt hiszem, 1500 Ft volt.


Az utolsó pedig a hidratáló ajakrúzs Tangerine árnyalata. Andinál láttam róla tesztet, és azonnal megtetszett, így amint megkaptam a katalógust, tudtam, ez kell!=) A hidratálótartalma miatt Avon-ajakbalzsam illata van. Tetszik, hogy ilyen márványmintás. A színe egy narancsos-pirosas korall, amit mindenképp valami finomabb szemsminkkel fogok viselni. Kb. 2 órát bírt ki a számon evés mellett, mondjuk hozzá kell tenni, hogy ezalatt egyet kocsiban utazva, egyet pedig egy ballagáson ácsorogva töltöttem. 1100 Ft-ba került, ha jól emlékszem, nyáron sokat fogom használni, már most tudom.=)

A kedvencem az új szerzeményeim közül pedig a szemhéjpúder.=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése