2011. április 3., vasárnap

Vasárnapi körömlakk-teszt =)

Mint újabban minden vasárnap, ismét körömlakk a téma. Megint egy Max Effect Mini körömlakk tesztjét mutatom be nektek a Max Factortól, mégpedig a 19-es Deep Grey színben. Sötétszürke, csillogós szín, nekem nagyon bejön. Remélem ugyanolyan sokáig bírja mint a Deep Coral!=)


Ha már itt tartunk, a Max Factor elindította Facebook oldalát, amiről a blogos rendezvényen beszéltek nekünk. Itt megtaláljátok a YouTube-csatornát is, ahol a sminkvideókat lehet megtekinteni. Valamint egy beauty-blog is indult, amibe már beleolvasgattam, nagyon profi és színvonalas, ajánlom mindenkinek!=)

A következő hetem nagyon mozgalmas lesz, suliban, szabadidőben egyaránt. A héten három dolgozatot írok, de a jutalmam is meglesz: pénteken színház, szombaton pedig végre Glamour-napok!=) A blogba is igyekszem minden nap írni, folytatom, illetve befejezem a tavasz-nyári kedvenceket, shoppingtippeket adok a Glamour-napokkal kapcsolatban, és ha tudok, tesztelgetem is a Max Factor cuccaimat, mert van egypár még hátra, sőt, az Avon-rendelésem szerdán érkezik, ha minden jól megy, a következőkben egy újabb avonos posztra készülök.

Szép hétkezdést kívánok nektek!
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Nem szeretnélek megbántani, de ha a blogra fényképezel, legalább egy kis fültisztítóra cseppentett körömlakklemosóval töröld le a körömágybőrödre kenődött lakkot, mert így nagyon csúnya, főleg, hogy sötét szín. Illetve a smink-és egyéb fotók még az új fényképezővel sem az igaziak, általában olyan olcsó hatást keltenek- de még egyszer hangsúlyozom, hogy nem bántó, hanem segítő szándékkel írom! Ellenben mikor divatajánlókat írsz, mindig nagyon jó szemmel válogatod össze a ruhákat és szép, stílusos képeket szúrsz be, ilyesmi ajánlókból lehetne több, illetve ahová eddig nem kerestél fotókat (múlt héten is volt ilyen, úgy emlékszem), oda a jövőben tehetnél párat illusztrációként!

    Egyébként a korodhoz képest nagyon szépen és összeszedetten fogalmazol, kevés tizenéves lány tudna ilyen stílusban írni, így egyúttal gratulálok is a bloghoz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az észrevételeidet, nem bántottál meg, hasznos tanácsokat írtál, sokat tanultam belőle. Most siettem, ezért nem tudtam rendesen megcsinálni a lakkozást, de a jövőben figyelni fogok rá. Nem jöttem még bele a fotózásba, nem is vagyok egy őstehetség, de idővel a rutinnal a minőség is javulni fog. Ha van esetleg ezzel kapcsolatban tipped, azt szívesen fogadom!=)
    Az ajánlókat mindenképp növelni fogom, több kép is lesz, azt hiszem, ezeket szeretem a legjobban csinálni.=)
    A gratulációt nagyon köszönöm!=)

    VálaszTörlés
  3. A fotózással kapcsolatosan tippeket adni nem tudok, csak annyit, hogy gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni :) Make you up-Andi és CharmmyMaggie gyönyörű fotókat csinál, tőlük elleshetsz szerintem pár trükköt.

    VálaszTörlés
  4. Őket én is nagyon szeretem, szerintem visszanézegetem a fotóikat, és persze gyakorolok ezerrel!=)

    VálaszTörlés