2011. április 7., csütörtök

Tavaszi-nyári kedvencek viselése

A legnagyon durranás kétségkívül a színes holmik támadása lesz. Most nem hoztam képeket, hiszem a szín a lényeg!=)

A téli szürkeségből logikus is a divat ezen alakulása. Az élénk, mély színek jó kedvre derítenek, csinosak, mindenkin jól állnak. Különösen divatos, ha egymással párosítod az élénk színeket, mondjuk egy királykék felső és narancssárga farmer. Nem egyszerű, hogy ne papagájhatást érj el, de megoldható. Akik nem ennyire bátrak, egyszerre csak egy hangsúlyos darabot viseljenek, a többi legyen visszafogottabb.
És hogy milyen színek is lesznek divatosak? Minden! Az én kedvenceim: királykék, narancssága, smaragdzöld, pink, citromsárga... A skála végtelen, mindenki megtalálhatja rajta a kedvencét.

A színeket a legegyszerűbb egy felsőn, sima pólón, ujjatlanon viselni, de szakadj ki a megszokásból! A színes farmer és nyári ruha ugyanolyan jó, a táska merész, a kabáton vagy cipőn viselt szín szintén bátor döntés!

A legtöbb üzlet rendelkezik a kollekciójában élénk színű darabokkal. A színes felsőket a Jeans Clubban a leggazdaságosabb beszerezni, olcsó, viszonylag jó minőségű, legalábbis nálam jól bírják.

Tetszenek nektek a színes ruhák? Milyen formában?

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a post! :)
    Szeretem a színeket a ruhákon...,egy-egy póló felbírja dobni az egész viseletedet.
    Táskában inkább feketét vagy barát választok, nadrágba is fehéret, kéket, persze van pár színes nadrágom, de a felsőkre szegeződik a szem! Cipőből is inkább a feketét választom, de most vettem egy gyönyörű Esprite, piros topánkát.
    Szóval elég vegyes...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is inkább a felsők színesek, meg néhány táska, de én meg egy sárga szandált szereztem be nem régen. már alig várom hogy hordhassam!=)

    VálaszTörlés