2011. április 4., hétfő

Tavaszi-nyári kedvencek viselése

A mai részben a tavasz egyik legnőiesebb motívumáról, a virágmintáról lesz szó. Már maga a minta is frissességet, bájt sugároz, hát még ha egy szép felsőn vagy ruhán látjuk! A virágminta idén mindenhol előfordul: a szokásos blúzon kívül láthatjuk ruhán, cipőn is, ezerféle formában, mindenféle színben és nagyságban, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót.

Erről a mintáról mindenkinek a finom, visszafogott, romantikus lányok jutnak eszébe, és valóban hozzájuk illik a leginkább. Aki keveri a mintákat, stílusokat, igazán bohém szettet dobhat össze mondjuk egy apró mintás sállal és egy színben passzoló felsővel. Az erős, karizmatikus, kicsit vadabb személyiségűeket pedig kissé "szelídítik" a virágok.
Hogyan viseld? Mindenhogyan! Cipő, ruha, felső, nadrág, főleg leggings, kiegészítő, bármi, csak virágos legyen. Több virágos holmit is passzinthatsz egymáshoz, ekkor a színegyezésre ügyelj.

Egy kedves olvasóm javasolta, hogy az ilyen posztokban legyenek képek, mint a múltkor. Nos, eleget teszek a kérésnek, kerestem darabokat, bár nadrágot nem találtam. A felső és a rózsás ruha Tally Weijl, a táska Zara, a szandál H&M, a másik két ruha pedig Mango. Ezeken az üzleteken kívül például még az Orsayben és a New Yorkerben is találhatsz virágmintás ruhákat, amik pont részt vesznek a Glamour-napokon!=)

Virágos estét nektek!=)
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. ezt a szandált már én is néztem, nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
  2. az 1. top az Tallys ugye? csak mert ki van nézve.. :D :P

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon bejön a szandál, de a csíkos verziója jobban.=)
    bizony, tallys, megláttam a honlapon, mondom úristen de szép!=P

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű ruhákat választottál, nagyon tetszenek. ideje nekem is beszsereznem ilyeneket mert unom már h minden ruhám fekete.. :)


    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. nekem meg mindenem szürke, szóval jól jönnének!=)
    megnéztem a blogodat, nagyon jó, tetszik!=)

    VálaszTörlés