2011. április 3., vasárnap

Örök kedvenc, nem csak tavaszi =)

Az idei szezonban ugyan reneszánszát éli a ballonkabát, én mégis azt mondom, örök darab. Hogy miért? Mert stílusos, egyszerű, könnyen lehet kombinálni, a télikabáthoz tudnám hasonlítani ebből a szempontból. Érdemes tehát, ha megteheted, egy drágább, minőségibb darabba invesztálni, akár a Glamour-napokat kihasználva, hogy mindig divatos legyél!=) Ennek érdekében ezúttal képeket is hoztam nektek.

A klasszikus ballonkabát térdig vagy kicsivel afölöttig érő és bézs színű. Legtöbbször nagy gombos, a derekán övvel, amit nem kell már befűzni, hanem simán csomóra is lehet kötni. Ha valaki nem szereti a hosszú kabátokat, akár combközépig érőt is választhat. A Mango-nál mindkettőt találhatunk.
Ám most az igazán divatos ballonkabát színes! Már írtam párszor, mekkora hangsúlyt kaptam ebben a szezonban a színek, amik mindenhova eljutottak. Viseld a kedvenc színedet a kabátodon, legyen az élénk vagy pasztell, sötét vagy világos! Nekem lila ballonkabátom van, amit még két éve vettem a Takko-ban valami egészen nevetséges összegért, és most milyen jól jön!=)
Nézegettem külföldi webshopokban ez ügyben, az Asosnál találtam zöldet és a kéket, mindkettő eszményi szerintem. Az ütős piros Mango kabátot azoknak ajánlom, akik szeretik felhívni magukra a figyelmet, a pasztellrózsaszín Marks&Spencert pedig a romantikus Charlotte-lelkűeknek!Ti hogy álltok a ballonkabáttal? Szeretitek? Milyeneket hordotok?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szeretem a ballonkabátokat, meg szerintem nem is állnak jól csak a mell alatt szűkített változatok tetszenek. De az a kék, az nagyon kéne *-* aaaah.szerelmes vagyok :)

    VálaszTörlés