2011. április 20., szerda

Nyári slágerdarabok

A nappalok egyre hosszabbak, a hőmérséklet nagyon jó, láthatjuk, hogy jön a nyár! Már most mutatok nektek pár csajos nyári ruhát, amiket jobb időben akár most is, de igazán majd május végétől tudtok hordani. Idén nyáron a szokásos nyáriruhák mellett a tavaly bejött overall is nagy szerepet kap.

Egy lenge ruhában sokkal könnyebb átvészelni a forró napokat, ráadásul a reggeli, esti készülődést is lényegesen leegyszerűsíti az egyberuha: csak felkapsz hozzá egy szandált, felteszel néhány kiegészítőt és kész is az outfited! Praktikus darab az egyszínű fehér ruha, de az idei nyár color blockingjába az élénk színűek is jöhetnek, a narancssárga különösen divatos lesz. A kekiszín tökéletes a vidékies, szafaris nyári stílushoz, nyaralásra, városnézéshez. A maxiruha a nagyon-nagyon melegben a legjobb, persze azoknak, akiknek jól áll (én nem tartozom közéjük). Minden esetben fontos, hogy igyekezz természetes alapanyagú ruhákat választani, ezek évszaktól függetlenül a legjobbak!
Fehér ruha:H&M

Maxiruha: H&M

Narancs: Zara Woman

Ingruha: Mango

Az overall bizonyos szinten őrült, kényelmes, lezser ruhadarab, ugyanakkor akár elegáns is tud lenni. Mindenfélét lehet kapni az üzletekben, pántosat, pánt nélkülit, hosszú és rövid szárút egyaránt. Mivel idén visszajön a bő szár, egy hosszú, bő szárú, pánt nélküli darab szinte alapnak számít, de vigyázni kell vele, az alacsonyabbak inkább maradjanak a rövidebbnél. Ezeket aztán viselheted lapos és magas sarkú, telitalpú szandállal is. Esti viseletnek a bemutatottak közül a hosszú szárút mondanám, minimál ékszerekkel, erősebb sminkkel és magas sarkúval.

Zara TRF
Mango
Mango

Mit szerettek nyári napokon viselni? Ruhát, overallt, rövidnadrág-top kombót, szoknyát?
Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. az 1. ruha nagyon tetszik :P
    én rövidgatya top párosításért vagyok oda legjobban (:

    VálaszTörlés
  2. Fruh: az én kedvencem a narancssárga! a rövidnacis szetteket én is szeretem.=)
    Zsuzsi: sokan egyberuhának mondják, sokan egyberészesnek, nem tudom melyik a helyes verzió!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hát szoknyát én talán 5-6 évesen hordtam utoljára, inkább nem mutogatom a lábaim :D Viszont ezeket az overállokat imádom <3 Pl nyáron feldobod egy övvel, és máris elegáns/partys szettet kapsz, vagy simán elmegy rohangálósnak is. Továbbá az ingruhák is nagyon tetszenek, nekem is van egy fekete elegáns a Zarából, azt pl nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  5. Anna: megnéztem a blogodat, nagyon jó, külön tetszik, hogy olaszul is írsz!=)
    Biu: az ingruhákat én is szeretem, nekem egy barnás színű van, egy saruval tökéletes nyári viselet. Overallom még nincs, de ami késik nem múlik!=P

    VálaszTörlés
  6. Én is teljesen odavagyok a ruhákért és az overálokért, most szeretnék egy bő szárút, a H&M plakátján láttam egyet, de annak annyira nem tetszik a kivitelezése, csak a fazonja. Szóval, ha tudtok lelőhelyet még ilyesmi overálra (esetleg linket vagy képet is :), mindenképp szóljatok!

    VálaszTörlés
  7. nekem valószínűleg nem állna jól a hosszú, bő szárú overall, inkább a rövidebb, és egyre jobban megjön hozzá a kedvem.=)

    VálaszTörlés