2011. április 15., péntek

Nyár, gyere már...

Ugyan jelenleg kemény 12 fok van, tiszta felhő az ég, de én már a nyárra készülgetek, mi sem bizonyítja jobban, hogy már a fürdőruhámat is megvettem!=) Az elkövetkezendőkben mindig lesz pár nyár témájú poszt, ruhákkal, szettekkel.

A fürdőruha a legalapabb nyári kedvenc, azt hiszem. Fontos, hogy tökéletesen álljon rajtad, minden stimmeljen. Alakhoz mérten más és más lehet.
Az egyrészes vagy tankini fazon azoknak előnyös, akik a hasukat nem szeretnék közszemlére tenni. Nem kell megijedni, nagyon szép, modern, elegáns darabok is kaphatóak. A sötét, mély színek slankítanak, de nem kell feltétlenül feketére gondolni, az élénk királykék, mély narancs ugyanúgy jó.
A körte alakra a magasabb derekú, franciaszabású alsók a jók. Ezek remekül formázzák a feneket. A felsőrész lehet pánt nélküli és/vagy világosabb színű, extrább mintájú, hogy odavonzza a tekintetet.
A kis mellekre szintén pánt nélküli, vagy nyakpántos, "csík" felsőrészű, fodros, mintás, ilyesmi felső a legjobb, ezek optikailag nagyítanak. Különösen divatosak idén ezek a felsőrészek, használd ki bátran! A klasszikus háromszögforma szintén jó választás.
A nagy melleknek a biztos tartás a legfontosabb, a beépített merevítős kosárrész, a vastagabb pánt jó szolgálatot tehet. A pánt nélküli darabokat tehát ilyen esetben felejtsd el! Mindig húzd megfelelően szorosra a pántokat, hogy elkerüld az esetleges baleseteket.=)

És jöjjenek maguk a fürdőruhák. Az összeset a H&M-ből válogattam, szerintem érdemes oda benéznetek, nagyon klassz darabokat árulnak egész jó áron!


Ti milyen fürdőruhát szeretnétek idén?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Te milyet vettél? Kiváncsi vagyok! :) A balesetek elkerüléséről írsz és milyen igazad van.. Sajnos hagytam már el bikini felsőt a vadvizi medencében... Csak óvatosan lányok!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jól néznek ki ezek a fürdőruhák :)
    Majd benézek a H&M-be...

    http://esztiii-fashionismylife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Viktória, a Glamour napi haul posztban benne van, egy korallos narancssárga, nyakpántos darabot, nemsokára fel is avatom!=)

    VálaszTörlés
  4. Mintha a H&M német honlapján láttam volna egy bikinit, narancssárgás színe volt, a felső része fodros csíktop, és - ami a magyar honlapon lévőkhöz képest különleges - az alsó szintén fodrokkal díszített volt. Már nem találom a képet, de idén mindenképp olyat szeretnék, nagyon helyes kis darab volt :)

    VálaszTörlés
  5. Olyat láttam a győri H&M-ben, élőben is tök jól néz ki!=)

    VálaszTörlés
  6. az első és a negyedik nagyon bejön nekem:) megvenném őket*.*

    VálaszTörlés