2011. április 8., péntek

Napi Glamour-napok szösszenet #4

Elérkeztünk a sorozat utolsó részéhez. Megvan, melyik nap mész (vagy esetleg voltál=P), hova, kikkel, de a legfontosabb pont kimaradt: miben?

A cipő a legfontosabb, hogy bírd benne az egész napos mászkálást. Ezért a laposat vagy törpesarkút javaslom, én utóbbit tervezem felvenni. Olyat válassz, amit könnyű le-és felvenni, ezért a csatos cipők, balerinák és a sportcipők tökéletesek, amik tépőzárasak, vagy csak bele kell lépni. A Converse-t és egyéb tornacipőket nem ajánlom, mert nekem fél óra amíg rendesen felveszem.
A ruha legyen kényelmes, szintén könnyen levehető. Pl. egy cicanadrág-tunika összeállítás tökéletes, én ingruhát fogok viselni egy szép harisnyával. Táskában a vállra akasztós nagy vagy a minitáska a legjobb. Előbbibe kisebb zacskókat rakhatsz (pl. ha kis dolgot vagy ékszert, sminket veszel), utóbbi pedig nem foglalja a kezedet, csak át kell vetni a válladon, a legszükségesebbek is elférnek benne.

Lányok, már csak egyet mondhatok: BOLDOG GLAMOUR-NAPOKAT!!!=)
Bye-bye!

1 megjegyzés:

  1. Neked is boldog Glamour napokat!
    Én már vásároltam is..., de holnap még várnak rám boltok! :)

    VálaszTörlés