2011. április 4., hétfő

Napi Glamour-napok szösszenet #1

Ezzel egy mindennapos, rövid bejegyzéses sorozatot indítok el a hétvégi Glamour-napokról, amikben apró tippeket adok nektek a vásárláshoz. A hetet egy nagy shopping-beszámolóval zárom majd.=)

Amit még a hét elején érdemes megírnom, az az, hogy hová is menjetek ez alkalomból. A budapestieknek könnyű, elég sok nagybevásárlóközpont található a fővárosban, a Vörösmarty térről már nem is beszélve! Ráadásul sok kupont csak ott lehet felhasználni. A regionális központokban élőknek, így nekem is egyszerű, hiszen szinte mindenhol van már sok üzletet kínáló pláza.
Ha egyik ilyen városlehetőségben sem élsz, vagy a legközelebbibe utazol fel, vagy, és ezt elég sokan csinálják, egyszerűen Budapestre mész, ahol akár egybe is kötheted valamivel (ismerős-rokonlátogatás, kulturális program, stb).
Én a győri Árkádba fogok menni a barátnőimmel, hiszen itt is van elég üzlet, hogy egy fél napot eltöltsünk együtt. Ha van győri vagy környéki, és ide tervezi, szombatra, akkor van esély, hogy összefutunk!=)

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. az a baj itt Győrbe, fele annyi bolt van mint Pesten :/ meg szegényebb is a kínálat. :S

    VálaszTörlés
  2. az biztos, nyáron az arénai Tallyban vettem magamnak egy ruhát, a bolt kétszer akkora, mint itt, a Vörösmarty téri kétemeletes New Yorker meg H&M már csak hab a tortán. jó lenne, ha több bolt lenne nálunk is, az ETO Park pl. kong az ürességtől, egy Bershka-Stradi-Pull&Bear hármas pont beleférne!=D

    VálaszTörlés
  3. hát eto parkba még be se mentem annyira gyérnek látom.én úgy vagyok vele hogy kihagyom most ezt, inkább két hét múlva Hollandiába vásárolok:D

    VálaszTörlés
  4. na, az tök jó! előre is jó shopping-túrát és utazást kívánok neked!=)

    VálaszTörlés