2011. április 9., szombat

Glamour-napok haul

Ma ejtettük meg az egész napos vásárlást a barátnőimmel. Már nagyon vártam, gyűjtögettem, tervezgettem, és mindent sikerült megvennem, amit szerettem volna! A listáról a 7/8-os nadrágot és a telitalpú szandált kihúztam, mert nem álltak olyan jól. A DM-es kupont hétfőn szeretném majd felhasználni, még nem tudom, mit vegyek belőle!=)

A kedvenc üzleteinkben voltunk, az újonnan megnyílt Camaieu-ra sajnos nem jutott idő, pedig ígéretesnek látszott. A tömeg szerencsére nem volt olyan nagy, bár elég sokan voltak, ami azért logikus. A Jeans Clubban semmi normálisat nem találtam, mindegyik felső mintás volt, strasszos, flitteres, holott én újabban a basic cuccokért vagyok oda!=D Azonkívül szinte az egész üzletet leárazták, amire ugye nem lehet kupont felhasználni, hát marha jó. A New Yorkerben egész jó felsőket láttam, a H&M-ben giga nagy leárazások vannak, az új kollekciók is szuperek, a Mango-ról meg a Zaráról nem is beszélve! Utóbbiban a Marc Jacobsra és a Moschino-ra hajazó ruhadarabokat is találtam. Darabonként mutatom be a zsákmányaimat.


Ezt a két felsőt a New Yorkerben vásároltam. A barackszínű az egyszerűsége miatt tetszett meg, húzott ujjút pedig már régen szerettem volna. Jó vétel volt nagyon, kuponnal kerültek együtt 3000-valamennyi forintba, de 3100-nál nem volt több. A színeik igazán vidámak! Színes cuccok tehát kipipálva.

A H&M-ben vettem ezt a korallos narancssárga bikinit. Igen, már április elején a nyárra készülök!=D Ennek az a magyarázata, hogy május elején megyünk majd élményfürdőbe, ahol új fürdőruhában szeretnék pompázni. Ilyen "csík" felsőrészem még nem volt, de szerencsére van nyakpántja. Ez nem volt rajta a listán, konkrétan tegnap találtam ki, hogy fürdőruhát is kéne vennem, de a hirtelen felinduláshoz képest szerintem nagyon jót vettem!


Édes, rózsás felső szintén a H&M-ből. A pasztell árnyalatokat eddig mindig csak messziről csodáltam, a virágmintás cuccok többsége pedig túl harsány volt nekem. Ezt viszont csak kíváncsiságból próbáltam fel, de annyira jól állt, hogy mondom ez kell! Miután megvettem, jutott eszembe, hogy jéé, én virágmintás felsőt is szerettem volna, szóval ez is kipipálva.


A ruha a Mango-ból. Ennek története van. Csütörtök délután ugyanis egy barátnőmmel elmentünk az Árkádba körülnézni, terepszemlét tartani Glamour-napok előtt. Benéztünk a Mango-ba is, volt ez a ruha, felpróbáltam, jól állt. Nem mertem otthagyni szombatig, ugyanis már csak 3 darab volt belőle, közülük egy a méretemben. Ezért elrakattam magamnak máig, hogy biztosan meglegyen. Meg is lett, és nem tudok betelni vele, annyira gyönyörű!


Postástáska, szintén Mango. Ezt csütörtökön láttam meg, és szerelem volt első látásra! Elég nagy egy könnyebb iskolai naphoz, a színe is tetszik, élőben valamivel sötétebb, nem hivalkodó, mégis nagyon divatos darab. Az anyaga műbőr, de első ránézésre jó minőségűnek tűnik. Ehhez leárazva jutottam hozzá, 12000 Ft helyett került 8000 Ft-ba. Pipa.


És végül, az Artdeco szemhéjalapozó. Alig találtam meg. Tudtam, hogy a doboz milyen kicsike, de azért meglepődtem, nagyobbra számítottam! Mindenesetre szerintem elég lesz egy darabig. Bézs színű, enyhén csillámos, könnyen kenhető, krémes bázis. Az illata, most ne nézzetek hülyének, de olyan, mint az Axe spray-nek!=D Majd megírom, hogy vált be.

Nektek miket sikerült zsákmányolni?=)
Bye-bye!

12 megjegyzés:

  1. szerintem hasonló lehet a stílusunk mert ezekből kb mind jöhetne az én ruhatáramba is :) gyönyörű cuccokat vásároltál, mind NAGYON tetszik :)


    http://viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Miiinden cuccodat elfogadnám ezek közül. :D

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy nektek is tetszenek!=) az én kedvencem a ruha, már alig várom hogy viselhessem *.*

    VálaszTörlés
  4. Az Árkádban nincs Mango üzlet :) Csak szólok!

    VálaszTörlés
  5. a mangos ruhád nagyon tetszik :P

    VálaszTörlés
  6. h_emily: a győri Árkádban voltam, ott van!=)
    Fruh, én is nagyon szeretem!=)

    VálaszTörlés
  7. jajj az a ruha nagyon édes :$ én ezt a szemhéjalapozót használom:D és nagyon imádom*-*

    VálaszTörlés
  8. Jajj az a virágos felső nagyon <3

    VálaszTörlés
  9. Tündérke, olvastam már nálad, hogy neked bevált, remélem nekem is be fog, majd mindenképp írok róla!=) Elsőre jónak tűnik.

    VálaszTörlés
  10. Ez milyen jo, hogy felreraktak neked azt a mangos ruhat erre a napra! Meg par eve en is felre akartam rakatni igy valamit es azt mondtak, hogy nem rakjak felre aznapra :S

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örültem neki én is, hogy engedik, a lány nagyon kedves volt velem!=)

    VálaszTörlés
  12. a tááááska*-* szerelmes lettem:P

    VálaszTörlés