2011. április 11., hétfő

Essence Blossoms etc kollekció

Szombaton betértünk a Rossmannba is, ugyanis nagyon kíváncsi voltam az Essence új limitált kollekciójára. A parfümöt nem szagoltam meg, de arra nem is volt szükségem, a virágos púder meg nem érdekelt annyira, de jól nézett ki. Én a zöld körömlakkot és szemhéjpúdert vettem meg.

A körömlakk árnyalata a 02 I Like. Az üvegben mentazöld, igazából kék. Könnyen felvihető, jól fedő lakk, két réteg érdemes hozzá.


A szemhéjpúder nagyon szép, halványzöld színek duója. Színe a 01 A hint of mint. Jól eldolgozható pasztellszínek, extra tartósak, habár ez lehet, hogy a csudijó Artdeco szemhéjalapozónak köszönhető!=) Mindenesetre szerintem nagyon jó vétel volt, tavaszra tökéletesek ezek a pasztellszínek. A kép nem lett sajnos a legjobb.=(

Bye-bye!=)

2 megjegyzés:

  1. tetszik ez a szín nagyon! a körmön főleg! és szerintem a "csomagolás" is nagyon igényes, aranyos dobozokat terveztek ezeknek a termékeknek :)

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. igen, nagyon megfogott engem is, egyszerű, de mégis aranyos, tavaszias!=)

    VálaszTörlés