2011. április 27., szerda

Alkalmazások szépség-divat témában

Az okostelefonok elterjedésével a különféle letölthető alkalmazások skálája is megnőtt. Ma már például az App Store-ban találhatunk műsorújságtól elkezdve a Twitteren és moziműsoron át az amőbajátékig mindenfélét. Természetesen a letölthető katalógusok is nagyon népszerűek lettek.
Ha már az Apple-nél maradunk, rengeteg sminkes-divatos alkalmazás közül válogathatunk. Ezek közül mutatom be azokat, amiket én letöltöttem és szeretek. A legtöbbhöz wifi szükségeltetik.

Zara, New Yorker:
a külön ágakra lebontva mutatja be az aktuális kollekciókat. A Zaránál csak outfiteken, a New Yorkernél egyenként is meg tudjuk nézni a darabokat. Utóbbinál kiírják az árat euróban megadva. Mindkettőnél van üzletkereső lehetőség, ez a Google térképen alapszik. Beírod, hol laksz, és a rendszer kiadja neked, hol van hozzád legközelebb Zara vagy New Yorker üzlet.

H&M:
hasonlít az előző kettőhöz, annyiban tér el, hogy időnként érdekességeket, híreket közöl a cégről. Gyakrabb frissítést igényel emiatt, de nagyon szeretem. A katalógusban lévő holmik árát, ha azok kaphatóak Magyarországon, forintban közli. Az üzletkereső itt is megtalálható.

Mango:
a kedvencem! Ez online shopként is működik, közvetlenül iPodról, iPhone-ról vagy iPadről tudsz rendelni. Az árak itt is forintban vannak feltüntetve. Jó funkció ezen a Mix&Match. Egy egész alakos fotót kell feltöltened magadról, és ráhúzkodnod a ruhákat. Így le tudod ellenőrizni, hogy is állnának a kinézett darabok.

Gucci, Dolce&Gabbana:
az előző négy egybegyúrt változata. Meg tudod nézni a divatbemutatókat, azokról a képeket, backstage-fotókat, a katalógust... High fashion bolondoknak kötelező!

Lancome:
érdekes és interaktív alkalmazás. Egy rajzolt arcon te is tudsz sminkelni az ujjaiddal, palettákból, pigmentekkel, tusokkal, spirállal, szóval minden, ami csak kell! Minél jobban és minél többször rányomod a képernyőre az ujjadat, annál intenzívebb lesz a szín. Ezt el is tudod menteni. Újdonságokról itt is tudsz olvasni, illetve Michelle Phan sminkvideói közül párat is meg tudsz nézni.

Remélem tetszett ez a kis összeállításom!=)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. sziaa. bocsi hogy nem ehhez a témához kapcsolódik. de úgy rémlik győri vagy. ha igen, és véletlenül nem tudnád, nyílt az árkádba l.a. makeup. A retroval szembe, a happyboxba :) Én már be is vásároltam :P

    VálaszTörlés
  2. igen, győri vagyok, köszönöm az infót, nem tudtam!=) jaj de jó, eddig csak Óváron volt, de nem volt kedvem elvonatozni, meg nem is ismerem a várost, de így mindenképp körülnézek!=P

    VálaszTörlés
  3. na akkor örülök hogy segíthettem. ne számíts olyan nagy dologra, De rúzsok,az 5ös paletták, a négyes paletták,körömlakkok,szájfények vannak :) bár én egy kicsit csalódtam az 5ös palettába... nekem eltűnik 1-2 óra után a szememről :S

    VálaszTörlés