2011. március 26., szombat

Tavaszi kedvencek viselése

Sokat gondolkoztam azon, hogyan, mivel kombinálva lehetne igazán jól kihasználni a tavaszi must have darabokat. Lookbookon erre elég sok példát láttam, ezért most darabonként-kétdarabonként bemutatom nektek az én kedvenceimet, és hogy mivel viseljük.

Az első legyen a bézs színű, bokáig érő, felhajtott szárú nadrág. Ez lesz az idei nyár nagy slágere. Nőies darab, többféle fazonban is lehet kapni, teljesen tapadósban és répafazonban, magas derekúban és csípőszabásúban egyaránt. Az én kedvencem a magas derekú répafazon.=)

Mivel optikailag kissé összenyomós fazonú nadrágról van szó, hacsak nem hosszú lábaid vannak, viseld magas sarkúval. Amennyiben elég magas vagy, a most igen divatos oxford cipőt is választhatod, ami remekül illik a nadrághoz.
A felsőrész többféle lehet: el tudom képzelni egy egyszerű fehér trikóval és boyfriend blézerrel, de nekem igazán úgy jön be, ha egy virágos inggel viseled, és betűröd a nadrágba. Előbbi esetben a blézer színe sötétebb árnyalat legyen, mint a nadrágé. Mindkét variációval friss, tavaszias lesz a megjelenésed!

A végére fontos információt közlök veletek. A napokban kaptam egy negatív kommentet a képeim minőségét illetően, amit köszönök az írójának, ugyanis enélkül eszembe nem jutott volna, hogy hoppá, nekünk van itthon egy nagyon jó fényképezőnk, amit úgyis alig használunk! Elkértem, így most én "bérlem", családi tulajdon, de én fogom a legtöbbet használni. Ez igen nagy változás lesz a blog életében. A legközelebbi tesztes posztban már ezzel fog készülni a fénykép!

Továbbra is várom az észrevételeiteket, hiszen nekem nagyon sokat számít a véleményetek!=)
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Szia! Tartalmilag tetszik a blogod. A korodhoz képest nagyon tájékozott vagy! A blog kinézetén viszont változtathatnál. Szerintem szebb lenne egy egyszerűbb, letisztultabb háttérrel, illetve az oldalsávot is rendezhetnéd egy kicsit.
    Várom az új, jobb minőségű fényképeket! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy tetszik a blog, köszönöm!=) Az oldalsáv valóban kicsit összevissza van, a háttérrel kapcsolatban is megfogadom a tanácsod, mostanában úgyis van elég szabadidőm, megpróbálok a design-nal kezdeni valamit, köszönöm a tippeket!=)

    VálaszTörlés
  3. Örölök, hogy megfogadtad a tanácsaim! Sokkal jobban tetszik ez a design! Már csak ezzel a halványzöld színnel nem vagyok kibékülve, ami a posztok háttérszíne.

    VálaszTörlés
  4. Jaj köszönöm!=) Elgondolkoztam a kommenteden, és rájöttem, valóban jobb lenne az egyszerűbb háttér, úgyhogy tegnap este meg is csináltam. Na igen, a zöld háttér... A sablontervező megmakacsolta magát és nem volt hajlandó betenni a szép tojáshéjszínt, tehát így maradt. Szerintem végülis nem olyan szörnyű, színfolt a sok narancsos árnyalat között, de nem adom fel, amint engedi, átváltoztatom!=)

    VálaszTörlés