2011. március 23., szerda

Tavaszi Glamour-napok

Nagy örömömre ismét megrendezik a Glamour-napokat, a három napos shopping-partit a rengeteg kedvezménnyel. A kedvenc boltjaim többségébe szól kupon, ezért tökéletesen fel tudom majd frissíteni a tavaszi ruhatáramat. Egy éve terv nélkül indultam, most viszont konkrét listám van a termékekről, amiket venni szeretnék. Ezt fogom nektek bemutatni!

1. Ruha a Mango-ból
A webshopban láttam meg, szerelem volt első látásra! A színei, a minta igazán nyárias-tavaszias, jó kedvre derítő. Hétköznapokon is simán hordható, ráadásul nemrég szereztem be egy sárga szandált, ahhoz pont menni fog!
2. Telitalpú szandál
Nagy sláger lesz az idén, és kényelmes is, egész nap viselhető. Vagy alapszínűt, vagy valami könnyen kombinálható élénket szeretnék, mindenképpen vászonból.3. Görög stílusú miniruha
Már ötödik óta vágyom egy ilyen ruhára, és most jutottam el odáig, hogy TÉNYLEG szeretném, nagyon-nagyon. A Mango kínálatában találtam hasonlót, de farmerhatásút, az meg nekem olyan illúzióromboló... A fazon, amit a képen láttok, nem szentírás, a félvállas is tökéletes, de mindenképp pamut (vagy valami olyasmi) anyagból szeretném, élénkebb, mély színben. A zöld, a királykék és a lila szerepel a terveimben, de nem zárkózom el a homokszínektől sem.

4. Virágos blúz avagy szoknya
A virágokba nemrég szerettem bele, de eddig nem találtam semmi olyat, ami igazán tetszett volna. Mindenképp valami igazán nőies darabomon szeretném viszontlátni ezt a mintát. Majd meglátjuk mit találok az üzletekben, a blúzt nagyon jól ki tudnám használni, de egy virágos szoknya olyan aranyos...

5. Postástáska
A lehető legdivatosabb táska ebben a szezonban, amit még suliba is tudnék hordani. A H&M-ben és a C&A-ban láttam ilyesmiket, szerintem utóbbiban fogom megvenni, mert oda szól kupon.
6. Bokáig érő, homokszínű nadrág a H&M-ből
Szintén az online shopban néztem ki magamnak. Nagyon megtetszett, mert semleges színű, jól kombinálható, igazi nyári fashionista darab. Ráadásul, ha az iPodom nem hazudik, csupán 3000 Ft-ba kerül. Nem hagyhatom ott!=)7. És hogy valami smink is legyen: Artdeco szemhéjalapozó
Mikor megláttam a Glamour kuponfüzetben, hogy van a Douglasba is 20%-os kedvezménykupon, rögtön megörültem. Már sok jót hallottam erről a szemhéjalapozóról, és valóban érdemes lenne egy tisztességes bázist vennem, ami még jó árban is van. A katalógus szerint 2200 Ft, de állítólag jó sokáig elég. Kíváncsi vagyok!

Valamint szeretnék beszerezni színes felsőket, abból nagy hiányom van. A Jeans Clubban fogok ez ügyben nézelődni, mert elég olcsó üzlet, a minőséggel sem volt eddig semmi problémám.

Ti igénybe fogjátok venni a Glamour-napokat? Miket szeretnétek beszerezni?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    ArtDeco-nál figyelj oda, hogy a frangrance free verziót vedd meg, én nem tudtam, hogy van ilyen is és olyan is, és hát elég érdekes mosószeres szagot adtak neki.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a tanácsot, eddig én se tudtam illatmentes verzióról, de mindenképp figyelni fogok rá!

    VálaszTörlés
  3. Az artdeco bázis tényleg NAGYON sokáig elég :-)

    VálaszTörlés
  4. Nos, akkor azt hiszem, landolni fog a kosaramban ez a termék! Majd írok róla beszámolót, milyen.=)

    VálaszTörlés