2011. március 21., hétfő

Max Factor Xperience termékcsalád

A mai poszt főszereplői ezek az abszolút környezetbarát csomagolású, luxus termékek, amelyekkel én nagyon meg vagyok elégedve. Már ebben a bejegyzésben írtam az alapozóról, az nagyon tetszett. A mai sminkemben mindhárom termék szerepelt!=)


Az alapozóról: ez végre teljesen passzol a bőrömhöz! Könnyen eldolgozható, maximális fedésű, építhető alapozóról van szó. Nem kelt túlsminkelt hatást, a viselése könnyű. A nap folyamán sem nehezedett el. Ez nem mattít olyan jól, mint az Astor Mattitude HD, ezért mindenképp javaslok fölé egy púdert. De ettől függetlenül imádom ezt az alapozót! Az enyém egyébként a Beige Linen 50-es árnyalat.
A szempillaspirálról: könnyen felvihető, jó keféjű, szépen szétválasztó, dúsító, ívelő. A hatás természetes, nem csinál olyan nagyon drámai pillákat, ezért extra partisminkekhez nem ajánlom, nappalra viszont tökéletes. A kép kicsit homályos lett, elnézést!=S


Az ajakbalzsamról: színe nem sok van, viszont istenien hidratál. Inkább ápoló szájfénynek mondanám. Megemlíteném, hogy elég kicsi és karcsú, ezért akár a zsebben is elfér, hogy bármikor előkaphasd. Nagyon szépen csillog.=) A színe pedig: 05 Purple Orchid.

És a mai sminkem. Ezeken az alapozó és a balzsam is látszik, a szemhéjpúderhez pedig egy Max Factor ecsetet használtam, imádok vele dolgozni!=)



Amiket használtam:
  • Max Factor Xperience alapozó
  • Essence Stay Natural korrektor
  • Rimmel Stay Matte púder
  • Cosmopolitan pirosító
  • Max Factor Kohl pencil szemceruza
  • Essence mono szemhéjpúder zöld
  • Xperience szempillaspirál
  • Xperience ajakbalzsam
A következő postom a változatosság kedvéért ruhás lesz, mégpedig Glamour-napos!=) Ti fogtok valamit beszerezni a rendezvényen?

Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Felrakhattál volna egy jobb képet is mert sajnos így sem látszik a púder színe :(

    VálaszTörlés
  2. Elnézést, elég keskeny a szemhéjam, nehéz úgy fotózni, hogy bármi látszódjon. De most, hogy belegondolok, csináltam egy csukott szemeset, gyorsan feldobom.=) Legközelebb majd két képet teszek ki alapból: csukott és nyitott szemeset.

    VálaszTörlés
  3. szép képek... minőségiek mondhatom. ezeket én nem tettem volna fel, de ez sok képre igaz itt a blogon

    VálaszTörlés
  4. köszönöm az észrevételt, már én is gondoltam a váltásra pont ma kaptam rendes fényképezőgépet, így a későbbiekben minőségibb képek várhatóak.

    VálaszTörlés