2011. március 20., vasárnap

Max Factor tesztek, első rész

Elkezdem ezennel a tesztelést!=) Kipakoltam minden cuccot az ágyamra, hogy lássátok, mi mindent fogok kipróbálni az elkövetkezendő napokban. Még leírni is hihetetlen: két szemceruza, három szemhéjpúder, két szempillaspirál, négy szájfény, hat körömlakk, ecsetek.

A papírtáska tele van...

...ezekkel!=)

Az ecseteket már kipróbáltam. A kontúrecsettel nagyon jól lehet dolgozni, egy ilyenre szükségem is volt. A szőre nagyon puha, jól felveszi a pirosítót. A végeredmény ahhoz képest, hogy előtte nem alapoztam, egész jó lett.
A kicsi és a nagy lapos ecsettel hatalmas reform következett be nálam: apránként át fogok térni ezekre az applikátorról. Az avonos ecsetemmel elég nehéz dolgozni, azt hittem, én vagyok a béna. De ezekkel annyira egyszerű megfelelő pigmentáltságot elérni, hogy csuda! A szőr itt is puha, hasonló, mint a H&M ecseteinél. Szerintem legközelebb veszek pár H&M-es ecsetet is, hogy legyen elég.
A kis fésű olyan, mint a többi, a tusecsetet még nem próbáltam, mert nincs zselés tusom, de az Essence-nél elvileg áprilisban lesz, akkor majd veszek.

A mai tesztem fő alanya a kis körömlakkok közül az egyik. A nevük MAx Colour Effect mini körömlakk, az árnyalat pedig a 10 Deep Coral.
Amit a Max Factor ír erről a termékről:
"A Max Colour Effect Mini körömlakk rendelkezik a már jól ismert Nailfinity körömlakkok összes előnyével. A rugalmas színmegkötő összetevőjének köszönhetően napokig a frissen festett köröm látszatát biztosítja, miközben a töredezésnek és a repedezésnek is ellenáll."
A szín szép, de két réteg kell a megfelelő hatás eléréséhez. Viszonylag gyorsan szárad. A tartósságra nagyon kíváncsi leszek.

És a szép naracsszín. A törikönyvem gyönyörű háttér.

A jövő héten igyekszem minél több tesztet feltölteni. A blogomban kis változás lesz majd látható: a zömében divatos bejegyzések mellett írok a szépségápolásról, sminkekről is, talán még sminkelek is. Így egy komplex tárat kínálok nektek sok csajos témában, remélem tetszeni fog!=)

Bye-bye!

A bejegyzés készítése közben a Trója zenéjét hallgattam. Imádom azt a filmet, ötödik óta a kedvencem, legalább egyszer mindenkinek meg kell néznie!

5 megjegyzés:

  1. Tényleg szép a színe a körömlakknak
    Nekem is ilyen töri könyvem van :D

    VálaszTörlés
  2. =D mondjuk én nem tizedikes vagyok, csak nyolcadikos, de ebből tanulunk, mert hatosztályos gimi.

    VálaszTörlés
  3. azzal a törikönyvvel nagyon hadilábon állok X"D. hiába, nekem az a legnagyobb ellenségem hehe :)
    de egyébként tök jó az oldal, és tetszenek a Max Factoros dolgok :D

    VálaszTörlés
  4. haha az a bizonyos törikönyv :D hogyhogy ti már a 10.est veszitek? mi is ott tartunk :O
    puszi viki /csillog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Enikő, örülök, hogy tetszik!=)
    Azta Vikii!=O Akkor vagy mi rohanunk, vagy ti lassultatok le! xD Megnéztem a blogodat, tetszik!=)

    VálaszTörlés