2011. március 24., csütörtök

Max Factor Smokey Eye Effect szemhéjfesték


Erre a különleges, stiftes termékre azonnal lecsaptam, nagyon szeretem a barna színeket, és ilyennel még nem találkoztam. (A képet a Google-ról szedtem, a sajátomat elfelejtettem lefényképezni, bocsi.=S)

Az állaga krémes, jól eldolgozható. Két lépésben kell használni. A világos színt felvisszük a mozgó szemhéjra, a sötéttel pedig árnyékolunk. Roppant egyszerű a használata, ezért kezdőknek is ajánlom.

Nem használtam szemhéjalapozót, csak rendes alapozót (ígérem, két hét, és lesz!!), ezért a biztonság kedvéért fixáltam hasonló árnyalatú szemhéjpúderekkel. Viszont napközben így is mászkált, sokat kellett javítgatnom. Ezért mindenképp javasolok hozzá egy bázist. Ettől függetlenül egész jó.
Ha meglesz a szemhéjalapozóm, kipróbálom azzal is, és leírom, hogy sikerült.
És végül maga a smink:


Körömlakk helyzetjelentés: vasárnap kentem fel, látszik egy kis lenövés, egy helyen icipici lepattogás, de nem feltűnőek. Kitűnően bírja a strapát!

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése