2011. március 27., vasárnap

Max Factor Nailfinity körömlakk teszt

Ez a második a hat kapott körömlakkból, mégpedig a Nailfinity körömlakk mini verziója. Ez a fajta már eddig is kapható volt az üzletekben.

Most először próbáltam a Nailfinity-t, és eddig maximálisan meg vagyok vele elégedve! Könnyű vele dolgozni, hamar szárad, habár itt is két rétegben kellett felkennem a megfelelő színhatás eléréséért. Az előző körömlakk hat napig bírta, szóval ehhez is nagy reményeket fűzök. Az árnyalat az 549-es Red passion, nagyon megtetszett azonnal, hiszen a piros vagy vörös köröm örök divat!

Észreveszitek a különbséget? Ez már az új géppel készült!=)

A következő napokban folytatom a sorozatot a tavaszi kedvenc ruhákkal, és a Max Factor teszteket. Bár egyet már megcsináltam telefonnal, de inkább újrafotózóm, úgyis szerettem volna viselni a héten!
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Valóban szebb a képminőség! :) És a lakk színe is nagyon szép azt hiszem az én tasakomban is volt ilyen :)

    VálaszTörlés
  2. aaaaaa. nekem kell egy ilyen körömlakk! :D *-*

    VálaszTörlés