2011. március 19., szombat

Max Factor forgatás

Szomorkás, esős napra ébredtünk ma reggel, ám én már alig bírtam magammal, hiszen mentünk a Max Factor forgatásra. Vonattal utaztunk, utána pedig gyalog az Allee-ig. Hát naná, hogy magassarkúban voltam!=D

18 blogos lány volt ott, név szerint sajnos nem tudom, kicsodák, de akiknél ilyen témájú bejegyzést láttok, ő volt.=) Biztosan ott volt Alice, Suzie, Gigi, Dorka, Babus, Katie, Tündi és még sokan mások. Meg lehetett nézni a sminkvideó forgatást, szerepelni a werkfilmben. Érdekes volt teljesen stúdió körülmények között a videózás.
Kis Adrienn, a Max Factor marketingese elmondta nekünk, hogy a cég image-váltáson megy keresztül, az új termékcsaládja direkt a fiatalokat célozza meg a színeivel, csomagolásával. Eddig elég sötét, öreges volt a kép, most frissíteni igyekeznek. Elkérték a címünket, így új kollekció előtt tudok majd teszteket bemutatni nektek. (Ejnye, azt hiszem, a ruhák mellett helyet kell szorítani a sminkeknek is, remélem, nem bánjátok.=) )

Kaptunk különféle cuccokat is, illetve egy kis Max Factoros ajándékcsomagot. Hogy miket zsákmányoltam? A teljesség igénye nélkül: szájfények, körömlakkok, Xperience alapozó, False Lash Effect szempillaspirál... Majd tesztek is lesznek ezekről!=)
Csináltunk csoportképet is, valamelyik bloggerina szerintem tesz fel majd ezek közül egyet!=)
Kérlek titeket, ha ott voltatok, írjatok kommentet és ha eddig nem olvastalak titeket, a linket is a blogotokkal! Köszönöm!=)

Bye-bye!

7 megjegyzés:

  1. Buta kérdés, de kiket hívtak meg? Mármint mi szerint válogatták össze a bloggereket?

    VálaszTörlés
  2. Őszintén: fogalmam sincs! Engem is meglepetésként ért, hogy meghívtak!=)

    VálaszTörlés
  3. Mázlisták! :D Remélem majd az áraikat is a fiatalokhoz igazítják.
    Az alapozóra kíváncsi vagyok. *-*

    VálaszTörlés
  4. Igazság szerint azt már leteszteltem, mikor volt minta a Cosmóban, írtam is róla, nagyon bevált, de nem vettem meg. Most viszont lecsaptam rá!=D
    Igen, ezt én is remélem, bár nem mondták. Mindenesetre szerintem sokkal többen vennék a termékeket, mert jó minőség.

    VálaszTörlés
  5. Jujj énis épp most tervezem, hogy beszerzek pár terméket tőlük, szóval plusz jól jön most a jó sok teszt :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem azokat hívták meg, akik napi-heti rendszerességgel beauty blogolnak és szerintem az a lányok nagyon ügyesek és sokan olvassák őket, így tudják a legkönnyebben bővíteni a vásárlók körét.

    VálaszTörlés
  7. Ena: a jövő héten eszelős tesztelésbe fogok, a holnapi sminkemet szinte teljes egészében Max Factorosra terveztem.=)
    Sziporka: most hogy mondod, igen, a lányok egy részének tényleg rengeteg-rengeteg olvasójuk van.

    VálaszTörlés