2011. március 3., csütörtök

Cipők és táskák tavasszal és nyáron

Imádom ezeket a kiegészítőket, hiszen nagyot tudnak dobni a külsőn. Ebben a posztban megmutatom nektek, milyen cipők és táskák lesznek divatosak a szezonban!=)

Először a táskákról. Ha szereted összevonni a praktikusat a trendivel, kedveznek neked a tervezők, hiszen a buggyos, strandtáskára emlékeztető darabok és az aktatáskákat idéző, nőies, pakolós táskák lesznek a szezon fő kedvencei! Utóbbinál gyakran előfordul a régi iskolatáska-szerű fazon.
A strandtáskák leginkább vászonból vagy szalmából készülnek, ezzel igazán nyárias lehet a megjelenésed. Az úgynevezett postástáskák maradnak a bőrnél és a műbőrnél, de nem ragadunk le egyiknél sem a neutrális színeknél! Egy élénk színű, mintájú vászontáska mosolyra készteti viselőjét, a mély színű bőrtáska pedig feldobja az elegáns irodai szerelést! Az első táska Moschino, a második Dsquared2.
Egyszerűen a cipők szerelmese vagyok, mégpedig a magas sarkú cipőké. A szezonban főleg a fasarkú cipők, telitalpú, platformos, vastag sarkú cipők és szandálok lesznek divatosak, de megmarad a méltán népszerű saru is. Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a cipők!=)
Balról jobbra: a D&G virágos telitalpúja, a Dolce&Gabbana fasarkú szandálja, a Derek Lam kecses saruja és az Yves Saint Laurent kígyóbőrmintás telitalpúja.


Képötletek: Glamour (tehát kinéztem az újságból, megkerestem és feltettem =) )
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. glamour trendbiblia :P ... utolsó cipellő *.*

    VálaszTörlés
  2. azt vettem alapul a képekhez!=)nekem a fehér szandál tetszik de nagyon *.*

    VálaszTörlés
  3. szia!
    szeretnék Tőled priviben kérdezni valamit, megteszed, hogy dobsz nekem egy sort az majszli@msn.com címre?
    nagyon köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  4. persze, ha egy Apolkától kapsz mailt, az én leszek, nem hiszem, hogy véletlenül van ilyen nevű ismerősöd!=)

    VálaszTörlés