2011. március 15., kedd

20 kérdés, 20 válasz

Ezt a tesztet Millánál találtam, gondoltam, kitöltöm én is!=)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Telefon, rágó, iratok, pénztárca, szerencsebigyuszok, zsepi, ajakápoló, tükör, fésű, mini neszesszerem az aznapi sminkcuccokkal

2. Kedvenc sminkmárkád?
Essence, Maybellinne, Avon...van még egypár de ezeket nagyon szeretem!

3. Kedvenc virágod?
Orchidea, cseresznyefa virága

4. Kedvenc ruhabolt?
H&M, Mango, Zara, New Yorker

5. Kedvenc parfüm?
Emporio Armani Diamonds

6. Magassarkú vagy lapos?
Magas, magas és magas!=)

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
igen.=)

8. Kedvenc színed?
Zöld, lila, szürke, ezüst.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Ritkán.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen, a vérnarancsot különösen!=)

11. Szeretsz úszni?
Mondjuk.

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Mekiben kézzel, minden más helyen villával.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Avon uborkás-teafás krémje.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Nem tudom. Erről a témáról hosszasan tudnék regélni, legyen annyi, hogy majd meglátjuk!

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Sajnos igen, a legkisebb dolgokon is fel tudom húzni magam.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Ezen még nem gondolkoztam.

17. Van valami fóbiád?
Félek a tűztől.

18. Rágod a körmeidet?

Nem, de régen a köröm melletti bőrt rágtam.

19. Volt már halálközeli élményed?
Igen, még negyedikben elsüllyedtem a sodrófolyosóban egy élményfürdőben, de szerencsére ki tudtak húzni. Nem volt sok idő, pár másodperc, de azért durva volt.

20. Kávézol?
Néha, szeretem a kávét, de nagyon felpörget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése