2011. február 2., szerda

Híres tervezők - Alexander Wang

A bemutatásra készülő tervezők között talán Alexander Wang az, akinek a neve a legismeretlenebbül cseng. Mikor a Glamourban olvastam egy cikket, akkor hallottam én is először.

Nem olyan régóta alkot, csupán 5-6 éve, de már sok sztár viseli szívesen darabjait. 19 éves korában tervezte első kollekcióját, amiben újragondolta a laza, kényelmes stílust kasmírpulcsikkal, farmerekkel. Ez a hangulat egy csapásra belopta magát az emberek szívébe. 2007-ben alapította meg saját cégét, amely hatalmas hasznot hozott és hoz is neki.

Jellemző rá a hagyományos dolgoktól való eltérés, többek között ezért is szeretem annyira, mert néha szükség van egy kis őrültségre.
A 2010-es őszi-téli kollekciójában például a "kocka", irodai stílust turbózta fel bőrrel, aszimmetrikus szabással, kivillanó felületekkel, ugyanakkor az anyagok és a színek elegánsak: pasztell, fekete, szürke és bársony.


A tavasz-nyári kollekció legfontosabb jellemzője a nőiesített fiús részletek. Laza ingek és nadrágok, magas sarkú bakancsok, elnagyolt részletek. A legtöbb szett olyan, mintha kipakoltad volna a pasid szekrényét. Még a szoknyákat, maxiruhákat is bakanccsal viselték a modellek, ez azt is mutatja, hogy a bakancs kulcsdarab lesz a következő szezonban, nyilván nem bélelten, és a nyitott orr is sokszor előfordul. A ruhák férfiasságát tompítja a fényes, lágy anyag. Modern, sőt, ha lehet azt mondani, kissé feminista kollekció született, szerintem jól sikerült!

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése