2011. február 18., péntek

Avon vélemény

Igen, tudom, ez alapjában egy divatblog, és már megint belemásztunk a beauty-témába... Viszont annyiféle tapasztalat kering az Avonnal kapcsolatban az interneten, hogy gondoltam, én is megosztom veletek az enyémeket!=)

Igazándiból csak pár hónapja, hosszas megfontolás után kezdtem a rendelést. Van, amit azóta már kipróbáltam, van, amiket még nem, és az új rendelésemet pár napja adtam le.
Első körben rendeltem egy körkefét, egy Glimmerstick fekete szemceruzát, egy Color Trend kőpúdert és egy lapos ecsetet satírozóval, másodszorra pedig egy uborkás 2in1 arclemosóval és tonikkal, arckrémmel és három pakolásmintával gazdagodtam.

Először az eszközökről. A körkefe nagyon jó, szépen be lehet vele szárítani a hajamat, és sima fésű-funkcióra is tökéletes, szinte csak ezt használom már. Az ecset is jó, bár rétegezni kell a felvitelnél. A satírozója viszont tökéletes!
A szemceruzát próbából rendeltem, mondván, 550 Ft nem sok érte, és ennyiért megér egy kipróbálást. Eredmény: szintén szuper, élénk színű, tartós, alig lehet lemosni.=) A púdert pedig még nem próbáltam ki.

A lemosó és a krém a Naturals termékcsaládból való. Ez előtt a Garnier Pure Active termékcsaládot használtam, ami nem volt rossz, de mégsem az igazi... Hamar átfényesedett a bőröm, mindegy, volt-e rajtam alapozó, púder vagy akármi. Hiába használtam őket lelkiismeretesen minden nap. Aztán jött a Naturals akció, miszerint minden termék 700 Ft, de bármely második mellé 300. Még régebben kaptam egy ilyen uborkás 2in1 lemosó-tonikot, és emlékeztem, hogy egyszerűen mesés volt a hatása: mattított és friss érzetet kölcsönzött. Megrendeltem a krémmel együtt és láss csodát: bevált!=)
Igaz, hogy azóta jobb alapozóra és púderre váltottam, de nem fényesedik át olyan hamar a bőröm. Míg a Garniernél a mitesszerek és pattanások nem igazán zavartatták magukat (és másfél havonta elhasználtam egy adag korrektort emiatt), ennél az Avonnál csökkent a számuk, simább és egyenletesebb lett a bőrfelszínem. Ezt kb. 3-4 hét használat után tudom mondani. Azóta már csak a karikákra kell a korrektor, a többi aprósághoz elég az alapozó.

Pakolások a Planet Spa termékcsaládtól. Erről jókat hallottam, és mindenképp szerettem volna magamnak itthoni pakolást venni, viszont nem akartam megvenni egy nagyot, mondván, mint csinálok vele, ha allergiás vagyok rá esetleg (volt már rá példa). Szerencsére lehetett kapni három darab mintát (7 ml), 300 Ft-ért. Japán szaké és rizs lehúzható arcmaszk, Mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolás és Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal. Egy adag több alkalomra elég, a rizsesből most jön a harmadik alkalom, és félig van. Eddig csak azt próbáltam ki. Elég érdekes.=) Mikor felkened, nehéz vele dolgozni, nehezen kenhető. Teljesen meg kell szárítani, majd lehúzni. Hát, eddig nekem még nem sikerült egyben lehúzni, viszont ahogy szárad, felveszi az arcod formáját, és szinte megmerevíti. Komolyan, filmet néztem pakolásozás közben, és alig bírtam megmozdítani a számat!=D Mindezek ellenére azt mondhatom, eddig jó! Majd írok egy külön postot ezekről a pakolásokról.

Most egy szettet rendeltem amiben a következők találhatóak: kettős szemhéjpúder, a lila színt válaszottam. Gondolkoztam a barnán, de ez áll a legjobban és ezt is szeretem leginkább.=) Fekete Glimmerstick szemceruza, mert abból sosem elég, és SuperShock szempillaspirál. Igazából emiatt rendeltem meg, mert egy barátnőmnek ilyen van, és tényleg brutál szempillákat csinál. Visszatértem a Maybellinne Falsies-hez, de egy próbát megér a SuperShock is, legfeljebb majd felváltva használom a kettőt.

Remélem, hasznos volt a cikk!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése