2011. január 20., csütörtök

Színház

Nagyon szeretek színházba járni, kedvelem a prózai darabokat, de az igazi kedvenceim az operettek és a musicalek. Vasárnap a Csárdáskirálynőt néztük meg a legjobb barátnőmmel a győri színházban. Már másodszorra láttam, és még mindig tetszik!=)

A színházi öltözködéshez lenne pár tippem. Mindenképp szolid eleganciát válassz, a klasszikus anyagok ebben az esetben a selyem, a szatén, és persze a pamut is. Szép blúz, nadrággal vagy szoknyával, magas sarkú, minitáska, és kész. De szerintem a legcsinosabb egy koktélruhában lehetsz. A színe ne legyen harsány, inkább finomabb, akár sötét, akár világos tónusú. A kis fekete természetesen most is nagyszerűen bevethető.

A színházhoz hozzátartozik nekem a szép, elegáns ruhába való kiöltözés. Vannak direkt ilyen alkalmi ruháim, és a Winter sale haul posztomban látott meseszép ruhát is erre vettem. Mind az anyaga, mind a fazonja színházba való. Ezt viseltem, a karácsonyra kapott táskával Tamaris cipővel. A szettemet, bár a fotón annyira nem látszik, egy királykék, Swarowski kristályos nyakék egészítette ki, amit a nagynéném csinált nekem.


Lulunak köszönet a fényképért!=)<3
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Én is imádok színházba járni!
    A Csárdáskirálynőt is láttam. Nagyon bejött... ;)
    Csini vagy! Szép ez a ruha!
    Egyetértek veled a színházi viselettel kapcsolatban. Én is ilyen ruhákba szoktam menni, mint amiket te leírtál.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm mindkettőtöknek!=)

    VálaszTörlés