2011. január 5., szerda

A stílusos blogger díj

Ezt a díjat Lídiától (http://thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com) kaptam, igencsak meglepődtem, mikor olvastam a nevemet, természetesen az örömtől! Nagyon nagy megtiszteltetés nekem, hogy 14 és fél évesen megkaptam valakitől ezt a díjat, úgyhogy ezúton is köszönöm! A követelményeket csak félig fogom tudni teljesíteni, a kért 15 bloggernél szerintem kevesebbet fogok tudni megnevezni, annyit sajnos nem ismerek. A másik, hogy hét érdekesség kell magamról, íme:
  1. Alacsony vagyok. Nagyon. Ezért amikor csak tehetem magas sarkút húzok, bár a jó öreg Converse is megjelenik a lábamon, ha olyan a kedvem.
  2. Imádok sminkelni, gyakran nézek ezzel kapcsolatos videókat is. A szülinapomra két barátnőmtől 36 színű palettát kaptam, ennek köszönhetően szinte minden nap valami színes smink kerül rám.=)
  3. A blogomon kívül szoktam írogatni történet-féleségeket, mindenféléről szólnak, ami épp eszembe jut. Eddig kemény két novellát bírtam befejezni.
  4. Felnőtt koromban Olaszországban szeretnék élni, és az olasz Cosmo főszerkesztője szeretnék lenni.
  5. A barátnőimmel a törzshelyünkön szinte az összes forrócsokit végigkóstoltuk. A legdurvább a chilis volt, de az abszolút kedvenc a mentás.
  6. A blogom ötlete egy rohanós reggelen született.=)
  7. Nagyon szeretek muffint sütni. A legújabb felfedezésem az almás-diós és a fahéjas, amik nagy sikert arattak vendégségek, illetve most, karácsony alkalmával.
És akkor a jelöltek:
  1. The Sartorialist
  2. The girl behind the fashion mask
  3. Dorka sminkel
  4. Livin'Pretty
  5. Le Kiss Kiss
  6. Meet me in Milan
  7. From Gigi to Girls
  8. Blue Makeup blog by Annus
  9. Fashion&Style&Life <3
Ezeket a blogokat szoktam olvasni, nagyon szeretem az írásokat, videókat, képeket!=) Ha elfogadod a jelölésem, posztold ki, írj magadról 7 érdekességet, és a te 15 (vagy amennyit tudsz=) jelöltedet!
Hm. Ez volt az első poszt 2011-ben. Szerintem jó kezdés!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése