2011. január 15., szombat

Luxus: tényleg elérhetetlen?

Armani, Alexander Wang, Balmain, Versace, Louis Vuitton, Burberry, Chanel.
Ezek közül legalább három mindenkinek mond valamit. Az üzenetük egyénenként változik. Haute couture. Luxus. Stílus. Minőség. Elérhetetlenség. Valóban?

A luxus nem egyenlő a hamisítványokkal. El kell mesélnem életem legnagyobb divatbakiját: vettem egy hamis Louis Vuitton táskát. Hordtam kb. háromszor, de nem éreztem magam jól vele. Azóta a táska felvándorolt a padlásra, nekem pedig ez a muri ötezer forintomba fájt, de nem bánom. Megtanultam egy életre, a hamisítvány nagyon ciki.

A luxus egy stílus, amit meg lehet oldani csillagászati összegek nélkül. A cél, hogy luxusérzetet sugározz. A luxus letisztult, egyszerű, különleges. Minőségi anyagok, szép, nem harsány színek. Egyszerű ékszerek, őrült fazonok, formák és megoldások. Friss, aktuális, újszerű. Még mindig nehéznek gondolod?
A felsoroltakat meg lehet valósítani simán plázás üzletekből: Zara, H&M, Mango, Benetton. Ha tényleg valami drágábbat szeretnél, akkor még a Guesst, ami azért annyira nem megfizethetetlen. Cipőkben, bárki bármit mond, a biztos minőség az igazi bőr. Bár nem olcsók, inkább legyen kevesebb, minőségi cipőd, mint sok, de egy szezon alatt tönkremenős dolgok. Az alapdarabok, mint szövetkabát, kis fekete ruha, nagy fekete bőrtáska, tökéletesen passzoló (ha szeretnéd, márkás) farmer, és társaik ne maradjanak ki a ruhatáradból.

Szerintem a luxus egy életérzés, egy kisugárzás, ami luxus stílusú darabokkal teljesíthetsz ki. És, bár nekem egy remélhetőleg valóra váló álmom egy Louis Vuitton táska (meg cipő, meg Armani farmer, és Dior ruha, és...=D), egyáltalán nem olyan drága dolog!

Nektek mi erről a véleményetek?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Teljesen egyet értek veled :) És egy Louis Vuitton táska nekem is tényleg egy valóra vált álom lenne ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem van LV taskam, ketto is, de nem erzem magam tobbnek, vagy jobbnak tole, de komolyan. Szerintem az emberek tulertekelik a luxus markakat!

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg van Armani nadrágom, de igazából nem jelent sokat. Teljesen ugyanolyan mint egy másik farmer, csak rá van írva, hogy Armani. És van még pár divattervező készítette ruhám is, de ez nem jelent semmit. De ez nem jelenti azt, hogy nem örülök, hogy vannak ilyen ruháim... Én is egyet értek az előttem szólókkal... ;)
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy megosztottátok velem a véleményeteket, érdekesek!=) Egy csomó sztáron látok olyan szetteket, amiket én is meg tudok valósítani, csak mondjuk nem 1000 dollár/darab áron. Meg a luxus kisugárzás dolga is szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Én személy szerint imádom nézegetni a katalógusokat meg a divathéten készült képeket az új kollekciókról. Habár nem engedhetem meg magamnak hogy minden innen tetsző dolgot beszerezzek, abszolút inspirálónak tartom és levadászok egy hasonló darabot valahonnan ahol elérhető áron kapható és jól is áll nekem. Ha egyszer annyi pénzem lesz, akkor sem fogok többet vásárolni, de biztos lesz néhány luxus cikkem, mert máshogy mész el reggel a munkába, a dolgodra, suliba, stb, ha szép ruhában teszed ezt :) Legalábbis egy magamfajta divatimádó így van ezzel :)

    VálaszTörlés
  6. A kifutós fotókat én is szeretem nézegetni, megkísérelek hasonlóan öltözködni, több-kevesebb sikerrel. A luxuscuccokban inkább a kiegészítőket, mondjuk táskákat vagy cipőket szeretem, mert azok időtállóbbak a ruháknál, jobban ellenállnak a divat változásainak.

    VálaszTörlés