2011. január 8., szombat

Legújabb sminkszerzeményeim

Az utóbbi időben két újdonságot szereztem be, lecserélve két "legalapabb", megszokott sminkcuccomat.

Eddig Essence alapozót használtam, ami egész jó volt, az árához képest, de szerettem volna egy jobbat. A L'Oreal Infallible és az Astor Mattitude HD között ingadoztam. Mindkettőhöz volt a DM-be kuponom, mindegyikről jókat hallottam. Végül az Astor mellett döntöttem, és nem bántam meg! A mattító hatása azonnal érződik, jól fed, csak púderrel kell fixálni, alig van szükség utána korrektorra, és természetesen nagyon tartós, csak ajánlani tudom!

A másik váltás a szempillaspirál. A Maybellinne The Falsies-ét egyszerűen imádtam, ám (mondanom sem kell, kuponnal=) féláron kíváncsiságból megvettem a Rimmel Glam'Eyes spirálját. Elég...hogy mondjam, meglepő első látásra. A keféje kifejezetten hosszító, tüskés kefe, és gumiból készült, ezáltal rugalmas. A hatása pedig: a Falsiest nem körözheti le semmi, de ha azt kivesszük a sorból, az eddigi egyik legjobb!Hosszít, szétválaszt, és dúsít, de azt annyira nem. Összességében azt mondhatom, megérte az 1400 Ft-ot, amennyibe került. De azt hiszem, ha elfogy, visszatérek az utánozhatatlan Falsies-hez!=)

Mik azok a sminkcuccok, amik nélkül számotokra nem élet az élet, illetve milyen márkák váltak be nálatok?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Epp errol az alapozorol keszulok irni a blogomban, es anyagot kerestem hozza a neten, masok mit gondolnak rola. En is imadom! Es a blogodat is, nagyon tehetseges vagy! Tovabbi jo blogolast!;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!=) Megnéztem a te blogodat, be is követtelek, mert nagyon tetszik, gratulálok!

    VálaszTörlés