2011. január 23., vasárnap

I love your blog díj


Ezt a díjat Esztitől kaptam. Ezúton is köszönöm, hogy tetszik, amit csinálok!=)
A díjjal jár, hogy öt dolgot meg kell osztanom magamról, öt embernek kell továbbadnom a díjat, és le kell írnom, miért szeretem a blogjukat.

Az öt dolog rólam:
1. Mániám a kezeim hidratáltsága, folyton kézkrémezek.
2. A magas sarkú cipők örök szerelmeim, alacsonyságomból kifolyólag.
3. A tél legfontosabb kiegészítői számomra: barátok, korizás, forró csoki!=)
4. Táska-, cipő-, smink-, és ruhamániás vagyok.
5. Egy tábla a kedvenc csokimból minden problémámat megoldja.

És a díjazottak:
1. Lídia blogja-The girl behind the fashion mask
Nagyon jó a stílusa, a cikkei is tetszenek, mindig tud újat mutatni.
2. Suzie blogja-Livin'Pretty
Imádom a terméktesztjeit és a sminkjeit.
3. Fruzsi blogja-_breakfast at fruh_
Nem tudom, egyszerűen csak tetszik.
4. Dorka blogja-Dorka sminkel
Isteniek a videóji, a bemutatott sminkek, arcápolási tanácsok
5. Timi blogja-Crystal make-up studio
Megint csak a sminkek, és a haul bejegyzések is nagyon jók!

Sajnos csak öt embernek lehet díjat adni, pedig még párnak biztosan adnék!=(
Eszti, neked pedig még egyszer köszönöm!
Bye-bye

5 megjegyzés:

  1. Koszonom szepen :) mar kaptam hasonlo dijat, ugyanezekkel a feltetelekkel (majdnem) ugyhogy ha nem haragszol, ezt most nem postolom ki kulon, hanem frissitem az elozo bejegyzest.

    VálaszTörlés
  2. Szívesen!<3 Timi, természetesen nem haragszom!=)

    VálaszTörlés
  3. Szijja! Kitettem a díjat, nagyon köszönöm :) Amúgy nagyon tetszett a kék ruhás képed! Még még! :) Pusza, Lídia

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszett=) Elég nehéz rólam jó képet csinálni, de majd igyekszem, meg írni is, mert végre van időm!=D Puszi, A.

    VálaszTörlés