2011. január 31., hétfő

Catrice Magyarországon

A Catrice már Nyugat-Európában elég ismert, jó minőségű sminkmárka, sok jót hallottam róla én is. Youtube videókban már ment a találgatás, vajon mikor hozzák már be Magyarországra ezt a márkát.

Nos, jó hírem van, ugyanis ma az Erő bevitt a Rossmannba, hát mit látok meg először? Új pult, Catrice Cosmetics. Mondom mi van?!=D Azonnal nekiálltam kutakodni, nézelődni.
Eléggé hasonlít az Essence-hez, mind kínálatban, mind árban, bár hogy jobban meggondolom, inkább az Avonra hasonlít. A termékek között találunk alapozót, púdert, szemre való mindenfélét, szájfényt, rúzst, körömlakkot (HATALMAS kiszerelésben), illetve ecseteket is. Az ára valamivel drágább, mint az Essence, de még így is nagyon jó. Természetesen vettem is valamit, egy nude színű rúzst, amit csak kipróbáltam, de tetszik. Ez 800 Ft-ba került.
Így elsőre tetszik nekem a Catrice, nem tudom, mennyit fogok vásárolni ezekből a termékekből, majd elválik.

Megkérdeztem az eladót, mikortól van ez, és azt mondta, múlt hét csütörtöktől, szóval egészen friss. Szóval, lányok, irány a Rossmann, csapjatok le a friss húsra!=)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Én tegnap láttam, de úgy igazán nem fogott meg semmi így elsőre... de majd jobban körülnézek valamikor:)

    VálaszTörlés
  2. Szia, nagyon tetszik a blogod, tudsz nekem adni esetleg egy e-mailt, vagy egyéb elérhetőséget? Szeretnék neked egy ajánlatot tenni(semmi rosszra ne gondolj:D)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen, nagyjából miről lenne szó? azért, mert nem szeretném csakúgy kiírni az e-mailemet az internetre. remélem, nem baj!=)

    VálaszTörlés