2011. január 17., hétfő

Babus Beauty nyereményjáték - NYERTEM!=)

Nem először indulok sminkes nyereményjátékon, így azt gondoltam, próba-szerencse alapon benevezek Babus nyereményjátékára. Őszintén szólva nem számítottam rá, de mégis nyertem, életemben először, mégpedig egy meglepi ajándékcsomagot!=D Már maga az értesítő e-mail is meglepő volt, tehát nem csoda, hogy izgatottan vártam a postát, ami ma délután meg is hozta az ajándékot.

Ezeket nyertem. Már az összes terméket kipróbáltam, így mindegyikről tudok némi összefoglalást írni!=)

Az első a műszempilla, ami Essence márkájú. Ezt nagyon jól eltaláltad, köszönöm, Babus, mert épp pár napja szemezgettem a műszempillákkal a H&M-ben. Jól tettem, hogy végül nem vettem!=) A csomag egy műszempilla-ragasztót (Vajon így kell írni? Majd megkérdezem a magyartanáromat!=D) és persze magát a szempillát tartalmazza.
A használati utasítás nem volt lefordítva, viszont van egy mini Essence katalógus, amiben ez le van írva, meg Dorka videóját is hasznosítottam. Az eredmény: zseniális! Ugyan a ragasztót a szempillalevétel után kicsit nehéz leszedni a szemhéjról, azt kell hogy mondjam, teljesen meg vagyok elégedve vele. Sminkes csajok, nincs erre valami tippetek?

Szintén Essence, gyönyörű csillogó zöld szemhéjpúder, a 18-as Super Babe árnyalat. Az Essence szemhéjpúderek tartósak, szuper pigmentáltak, és nagyon jó színekben kaphatók. És a zöld is jól jött, ugyanis ilyen színem egyáltalán nincs.

Essence szemceruza, a faragós fajta, barna színben, 08 Teddy árnyalat. Ezekről az Essence szemceruzákról megoszlik a véleményem. Van egy lila, ami kb. 3 óra után elmaszatolódik. Van egy fehér, ami egész jó. És most ez a barna, ami egyenesen szuper! Egy vonallal képes a kívánt színhatást elérni, egy barna füstös szem tökéletes kiegészítője.

És végül, a legjobbak. Eddig csak sminkblogokon olvastam a Nyx márkáról, és mindenki áradozott róla, milyen jó. Érdeklődve nézegettem ezeket a kis highlightereket, amik rögtön elvarázsoltak szép színeikkel és selyemfényükkel. Egy kéket (Baby blue) és egy barackszínűt (Pearl) kaptam. Por állagúak, tehát szerintem ecsettel érdemes őket felvinni a szemöldökcsontra. Bár pici a tégely, sokáig elég lehet, mivel annyira pigmentáltak, hogy alig kell belemártani az ecsetet. Ezekből kiindulva annyira megtetszett a Nyx, hogy szerintem valamikor sort kerítek egy Mülleres bevásárlásra!=D

Még egyszer köszönöm a nyereményt és a lehetőséget Babus, nagyon jó ajándékokat kaptam!=)
Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! :D

    Ez az Essence zöld szemhéjpúder tényleg gyönyörű, tesómnak vettem még szülinapjára annyira szép színe van *.* hogy ááhhh(L) most már én is beszerzek egy Essence fairytale műszempillát most cuki csillagok vannak rajta *.*

    VálaszTörlés
  2. Köszi!=D Annyira tetszik nekem is ez a szín, van egy olyan érzésem, hogy még a héten kipróbálom!=) A Fairytale szempillákat láttam a Rossmannba, szépek, de magamon valahogy nem tudnám elképzelni...

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Én is gratulálok.. ;) Hát még nem gondolkoztam rajta, hogy veszek Nyx terméket, de hogy ha így dicséred, akkor valószínűleg én is beszerzek... Én is megvettem ezt a műszempillát, és hát bajlódtam egy sort mire elértem a kívánt hatást... Főleg, hogy nem jutott eszembe, hogy nézhetnék essence katalógust. De legközelebb nem felejtem el... :D Köszi, hogy leírtad..
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. a ragasztot vazelinnel tudod eltavolitani

    VálaszTörlés
  5. Timike, ezer köszönet, majd szerzek be vazelint. Végül nagy nehezen fültisztító pálcika és testápoló segítségével le tudtam valahogy kaparászni.

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszenek és épségben megkaptad őket:)

    VálaszTörlés
  7. Gratu a nyereményedhez! Az NYX-et még nem próbáltam de az essenceről én is jókat tudok elmondani :) Úgy megnéztem volna egy képet (vagy többet :P ) rólad ezekben a sminkekben :)

    VálaszTörlés
  8. Pont tegnap volt rajtam a zöld szemhéjpúder, a kék highlightert pedig ma viseltem egy kék sminkhez. Már lemostam, de egyszer csinálok egy összeállítást a kedvenc sminkjeimmel, megígérem!=)

    VálaszTörlés