2010. december 30., csütörtök

Hey hey new year!

Holnap lesz az év utolsó napja, egyben lehetőség a gőz kieresztésére a barátokkal. Biztos sokan mentek bulizni, simán csak beültök a haverokkal, esetleg pont ti vagytok azok, akik házibulit rendeznek. Minden esetben fontos a megjelenés, ebben próbálok segíteni nektek!

A ruha függ attól, hogy hova mentek: a fűtött szórakozóhelyekre a miniruhát, topokat is bevállalhatod, de ha főleg mászkálsz, inkább öltözz melegen. Előkerülhet minden, ami őrült, élénk színű, csillogós, fényes, bármi. Ha szeretnéd egy klasszikus magas sarkúban vagy szandálban búcsúztatni az óévet, megteheted, hogy a cipőt berakod a táskádba, és a "tett helyszínén" átcseréled a csizmádat, hiszen valószínűleg hideg lesz. Amennyiben te tartod a bulit, eleve várd abban a vendégeket. A kiegészítőidet is a helyszínhez válaszd: mondjuk, ha diszkóba mentek, nem ajánlom a simán beakasztós hosszú fülbevalókat, mert könnyen elveszítheted. Egy vállon átvethető minitáska jól jöhet, hiszen nem zavar majd tánc közben.

Sminkben nem akarok tanácsokat adni, helyettem beszéljenek a nagyszerű beauty-bloggekerek: Dorka szürke-fehér, Zsuzsi csillogó kék, fekete és lila-zöld, Gigi szürke-fekete sminket készített erre az alkalomra. Nekem mindhárom nagyon tetszik!
Dorka oldala: www.dorkasminkel.blogspot.com
Zsuzsi oldala: www.livinpretty.blogspot.com
Gigi oldala: www.gigitogirls.blogspot.com

Az én szilveszterem igazán csajos lesz: a legjobb barátnőimmel csapunk egy sminkelős-divatolós-lelkizős-pletykálós szilvesztert, és remélhetőleg hatalmas nevetések közepette köszöntjük az újévet!=)
Remélem jövőre is találkozunk, boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak!=)<3

4 megjegyzés:

  1. Nem is hiszed el most mennyire megleptél! Hihetetlenül aranyos Tőled, hogy ajánlod a blogomat! Köszönöm szépen! :)...és boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, gondoltam, inkább nem kezdek szakérteni sminkügyben, mikor nálam sokkal jobbak is vannak.=) Neked is boldog új évet!=)

    VálaszTörlés
  3. Most nem tudom hogy az előbbi kommentem elküldtem e a lényeg hogy ha igen akkor töröld :D Adtam neked egy stílusos blogger díjat, ha gondolod, fogadd el a blogomon :)
    www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, láttam, és már ki is raktam tegnap este!=)

    VálaszTörlés