2010. december 21., kedd

Emporio Armani: Diamonds

Egy nagyon-nagyon jó parfümöt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, ami az új szerelmem, már ha fogalmazhatok így!=) Nőiesen fiatalos, luxusérzetű illat: ez a Diamonds

Már a csomagolása gyönyörű. Elegáns, fehér doboz csillogó elemekkel, gyémánt alakú üveg. Az fejillat friss és virágos, de a szívillat már édesebb alapú. Az illat összetevői: málna, licsi, rózsa, fás jegyek és ámbra. Minden évszakban hordható, de ha muszáj lenne választani, akkor tavasz-nyári. Nagyon tartós, ma reggel fél hétkor fújtam be vele magam, és még mindig érződik!
Fiatalabb korosztályhoz jobban illik a virágos jelleg miatt. Hétköznapokra és alkalmakra egyaránt tökéletes parfüm. Érdekesség, hogy Beyoncé a parfüm arca.

Karácsonyi ajándéknak is kiváló, bármelyik Douglas, Müller vagy Marionnaud parfümériában megvásárolhatod!
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik:)
    amúgy ez a parfüm mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy tetszik!=)
    Netről a 30 ml-eset már 10 ezertől meg lehet rendelni, boltban 14 ezer, az 50 ml-es pedig 17 ezer. Ha valahol ajándékcsomagban látod, akkor úgy érdemesebb megvenni szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom az Armani parfümöket! A Diamonds-ot ugyan még nem ismerem, nekem a Code van, 2 éve kaptam Karácsonyra és most fog elfogyni :D De jövőre feltétlenül szeretnék rá beruházni megint. Egyszerűen imádom, pont mint a Gucci Envy me-t ami már 16 éves korom óta már szinte a védjegyem :D

    VálaszTörlés
  4. A Code-ot ismerem, nagyon jó az is. Majdnem Aqua di Gioia lett, de inkább e mellett döntöttem. Ezt a Gucci parfümöt nem ismerem, de ha legközelebb parfümériában járok, mindenképp megszagolom!;)

    VálaszTörlés
  5. Anyukám szerint rózsaillatú. Asszem 2 envy me van, nekem a rózsaszín van. Mindig akkor fújom be magam vele ha rózsaszín ruhát/felsőt/nadrágot veszek fel :)

    VálaszTörlés