2010. október 6., szerda

Varrd a kabátot a gombhoz, 1. rész

Avagy egy kiegészítőhöz válogass ruhákat, az a bizonyos legye a központ. Ez lehet bármi, táska, cipő, nyaklánc, kitűző, stb. Három részben fogom ezt bemutatni, hogy csináld!

Az első részben legyen a táska a fő darab. Fontos, hogy figyelemfelkeltő, ne túl egyszerűt válassz. Színe, mintája lehet extrább. Én erre a Mango táskára építettem az egészet. Második lépésben nézd meg, mit lehet hozzá társítani. Ebben az esetben a táska visszafogott színe ellenére feltűnő mintájú. Tehát lehetőleg egyszínű, barnás-sárgás-szürkés színvilágot használjunk.

A többi holmi színe hasonló ehhez. A bézst és a szürke két árnyalatát használtam. A nadrágon ugyan található némi kockás minta, de nagyon halványan. Így szerintem még pont összepasszol. Hasonló ing is tökéletes, barna övet tehetsz fel hozzá. Az ékszerek legyenek ezüstök vagy valami élénk színű, például kék, ami feldobja ezt a kissé egyhangú, ám mégis szép szettet.

Az ing Promod, a nadrág New Yorker, a csizma Deichmann

Remélem, tetszett! Szerintem igazán egyszerű ez az egész módszer, minden a darabok összehangolásán alapszik. Egyébként nem véletlenül választottam ezt a táskát és csizmát, ugyanis pont ezek a darabok az én szekrényemben is megtalálhatók.=)
Bye-bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése